Max Payne & G400?
Fra : Lasse

Dato : 30-07-01 11:14

Hejsa, kan jeg spille Max Payne tilfredsstillende med min Pc som består af
flg:

T-Bitd 700 Mhz
640 Mb 133 Mhz RAM
Win 2000 Dk
Matrox G400 16 Mb RAM

??

Mvh
Lasse

Fra : DaWizeGuy

Dato : 30-07-01 13:21

"Lasse" <ldan97@hotmail.com> wrote in message
> Hejsa, kan jeg spille Max Payne tilfredsstillende med min Pc som består af
> [...]

Det kommer så sandelig an på, hvad du anser som tilfredsstillende! Med dit
grafikkort er 800x600 med alle detaljer på minimum nok den maksimale
opløsning du kan håbe at køre spillet flydende i. Skal man køre spillet
flydende i opløsninger på 1024x768 eller derover med 32 bit textures,
anisotropic filtering og alle detaljer på max, skal man have et grafikkort
med 64 MB DDR RAM (GeForce 2, GeForce 3 eller ATI Radeon) og en processor på
mindst 1 GHz. Kun GeForce 2 Ultra og GeForce 3 kan trække opløsninger på
1280x1024 og 1600x1200 flydende.

---
Mvh
Anders