Toyota dele på nettet
Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 07-04-09 08:55

Hej

Findes der et sted på nettet man kan slå toyota dele op på nettet via
tegninger og bestille dem, så de bliver sendt til dig, så du ikke
behøver lette røven fra stolen ? Jeg har søgt lidt, men uden held.

--
Jens Jacob Bager Jensen
Corolla 1,3 EE90

Fra : Henrik B.

Dato : 07-04-09 11:08

"Jens Jacob Bager Jensen" <jens@bager.info> skrev i meddelelsen
> [...]
> tegninger og bestille dem, så de bliver sendt til dig, så du ikke behøver
> lette røven fra stolen ? Jeg har søgt lidt, men uden held.

Jeg er overbevist om at enhver Toyota-forhandler kan sende til dig - alt
sammen et spørgsmål om pris...

--
http://www.rescue-saab.com/
http://www.saabklub.dk/

Fra : Niels P Sønderskov

Dato : 07-04-09 11:11

Jens Jacob Bager Jensen skrev:
> [...]
> tegninger og bestille dem, så de bliver sendt til dig, så du ikke
> behøver lette røven fra stolen ? Jeg har søgt lidt, men uden held.

Næppe. Jeg har prøvet nogle gange og kun fundet systemer hvor man
arbejder sig frem vha. kategorier.

--
Niels

Fra : Anders Hertz