Tillykke Norge...
Fra : Morten Lind

Dato : 17-05-09 17:56

Et forsinket tillykke med Grand Prix sejren fra Danmark skal lyde til
vore norske venner på deres nationaldag - Det er en stor dag -

M.

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 17-05-09 18:37

Morten Lind wrote:
> Et forsinket tillykke med Grand Prix sejren fra Danmark skal lyde til
> vore norske venner på deres nationaldag - Det er en stor dag -

Og som jeg har skrevet i n.i.o.m.d, så får de noget at leve op til næste
år. - Det var utrolig flot og teknisk perfekt afviklet...

mvh. Erik Richard

Fra : Leif Neland

Dato : 18-05-09 20:08

Erik Richard Sørensen skrev:

> Og som jeg har skrevet i n.i.o.m.d, så får de noget at leve op til næste
> år. - Det var utrolig flot og teknisk perfekt afviklet...

Var det afviklet på en mac, siden det er relevant i denne gruppe?

Leif

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 18-05-09 20:27

Leif Neland skrev:

> Var det afviklet på en mac, siden det er relevant i denne gruppe?

Både Morten og Erik skriver på Mac'er. Det plejer at være ganske
tilstrækkeligt :)

Skriver du ikke også på en Mac?

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 18-05-09 21:58

Thorbjørn Ravn Andersen wrote:

> Både Morten og Erik skriver på Mac'er. Det plejer at være ganske
> tilstrækkeligt :)
>
> Skriver du ikke også på en Mac?

Så er det en Mac med windows..-)

mvh. Erik Richard

Fra : Leif Neland

Dato : 19-05-09 09:21

Thorbjørn Ravn Andersen skrev:

> Både Morten og Erik skriver på Mac'er. Det plejer at være ganske
> tilstrækkeligt :)
>
> Skriver du ikke også på en Mac?

Det højeste jeg kan komme til er at spille Wow på fruens Mac, når de
andre maskiner er optaget.

Åh ja, så har jeg forbundet Google Calendar med iCal, og iCal med
hendes mobiltelefon, så vagtplanen kan tastes ind på pc'en på arbejde.

Næste project er at hun kan uploade vagtplanen, der findes på arbejdet i
excel til min hjemme-webserver, der konverterer den til csv, der kan
konverteres til Google Calendar, der indlæses i iCal, der synkroniseres
til mobilen

Foruden selve omformatteringen, så skal der laves regler, som f.ex.
siger at BDV betyder Bagvagt Dag Vinter, der er fra 800 til 1800,
undtagen weekend, hvor det er 830 til 1800.

Leif

Fra : Jon

Dato : 19-05-09 09:32

Leif Neland <leif@neland.dk> wrote:

> Foruden selve omformatteringen, så skal der laves regler, som f.ex.
> siger at BDV betyder Bagvagt Dag Vinter, der er fra 800 til 1800,
> undtagen weekend, hvor det er 830 til 1800.

Det høres ut som om du har de lyse sommerkvelder planlagt en stund
fremover!
--
/Jon
echo 2158763865260324601368798814368778P | dc

Fra : Morten Lind

Dato : 19-05-09 14:37

> [...]

> siger at BDV betyder Bagvagt Dag Vinter, der er fra 800 til 1800,
> undtagen weekend, hvor det er 830 til 1800.

Øh, er du ikke lidt OT nu? Driller bare

M.

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 19-05-09 14:54

Morten Lind skrev:

> Øh, er du ikke lidt OT nu? Driller bare

Pjat, han sidder i nærheden af fruens Mac!

Ellers må du låne ham en ældre mac til fodskammel!

Fra : Morten Lind

Dato : 19-05-09 16:19

> Pjat, han sidder i nærheden af fruens Mac!
>
> Ellers må du låne ham en ældre mac til fodskammel!

Nå ja - det nåede jeg at overse, tak

Han kan afhente en Macintosh Classic EDU, som han kan lægge fødderne på
- den bliver ikke så varm - 15MB HD og 1MB RAM.....lynende hurtig og
gratis. Han sparer de 400,- kr., jeg betalte Københavns Amt, da Gentofte
HF solgte dem.

M.

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 17-05-09 19:34

> Et forsinket tillykke med Grand Prix sejren fra Danmark skal lyde til
> vore norske venner på deres nationaldag - Det er en stor dag -
>
> M.

grand prix ... hvad er det for noget ?

/thomas

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 17-05-09 20:27

Thomas von Hassel skrev:

> grand prix ... hvad er det for noget ?

Det er da en dukkefilm med en RIGTIG racerbil!

http://da.wikipedia.org/wiki/Bjergk%C3%B8bing_Grandprix

Fra : Henrik Münster

Dato : 18-05-09 17:34

> Det er da en dukkefilm med en RIGTIG racerbil!
>
> http://da.wikipedia.org/wiki/Bjergk%C3%B8bing_Grandprix

Nå ja, den er jo norsk. Tænk, den ville jeg så gerne se, da jeg var
barn, men jeg fik aldrig set den. Siden har den vist været i fjernsynet,
men jeg har kun set nogle korte glimt.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 18-05-09 18:09

Henrik Münster skrev:

> Nå ja, den er jo norsk. Tænk, den ville jeg så gerne se, da jeg var
> barn, men jeg fik aldrig set den. Siden har den vist været i fjernsynet,
> men jeg har kun set nogle korte glimt.

Har den på VHS. Du er velkommen til at komme forbi med popcorn :)

Fra : Henrik Münster

Dato : 18-05-09 18:45

> Har den på VHS. Du er velkommen til at komme forbi med popcorn :)

Det lyder hyggeligt, men på en måde føler jeg, jeg er vokset fra den.
Det er også derfor, jeg ikke har afsat tid til at se den, når den har
været i fjernsynet. Jeg tror såmænd ikke engang, mine børn rigtig gider
se den slags mere. Derimod elsker vi Pixars film og mange af de andre
computeranimerede film.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 18-05-09 18:48

> Har den på VHS. Du er velkommen til at komme forbi med popcorn :)

damn, VHS ... jeg føler mig så gammel ligepludselig ...

/thomas

Fra : Thomas Bjorn Anderse~

Dato : 17-05-09 21:13

> grand prix ... hvad er det for noget ?

Der er f.eks. Grand Prix de Monaco på søndag kl. 14.00... Mon ikke det
er noget med en grande præmie?

--
Thomas Bjorn Andersen
+++ATH

Fra : Ove Steen Smidt

Dato : 17-05-09 21:23

> Et forsinket tillykke med Grand Prix sejren fra Danmark skal lyde til
> vore norske venner på deres nationaldag - Det er en stor dag -
>
> M.

Nej, han var da fra USA og klart bedre ihvertfald end japaneren, der
blev nr. 3. Men der var nu også fint skub i italieneren, der blev nr. 2.
Jeg var selv tilstede i DR's koncerthus og så, at de fik deres præmier
overrakt af kulturministeren.
--
Venlig hilsen
Ove Steen Smidt

Fra : Henrik Münster

Dato : 18-05-09 17:34

> Et forsinket tillykke med Grand Prix sejren fra Danmark skal lyde til
> vore norske venner på deres nationaldag - Det er en stor dag -

Ja, det må være dejligt, at det endelig går godt. Vi husker jo stadig
Norges Jahn Teigen, der har rekord i at få nul point ved det europæiske
melodi grand prix
--
Henrik Münster
Esbjerg