Advanceret spørgsmål!
Fra : Henrik

Dato : 30-07-01 08:39

Håber der er en vaks person som kan hjælpe!

Jeg ønsker at gennemchecke HTML koden som den kommer ind i min browser. Hvis
en bestemt tekststreng findes vil jeg erstatte den med en anden. Kan man
programmere sig til dette, således at det kommer til at fungere i Internet
Explorer?

Eks.
Det lyder måske som et dumt eks. men der fortæller hvad jeg mener. Hvis jeg
går ind på jubii.dk vil jeg fx kunne gennemchecke htmlkoden for <a
href=""></a> og erstatte denne med nogen helt andet således at der fx ikke
vises nogle link på siderne mens man browser! Som sagt lyder dette eks.
dumt, og jeg tror ikke der er nogen som vil syntes det er spændende at
browser nettet uden links, men det forklare vidst meget godt hvad jeg prøver
på. Nogen der kan hjælpe?

Venligst mig

Fra : Jens Vestergaard

Dato : 30-07-01 08:47

"Henrik" <secret911@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> programmere sig til dette, således at det kommer til at fungere i Internet
[snip]

Du kan nok ikke gøre, det du ønsker, direkte i IE

Men du kan gå en omvej og lade VB's Inet-control hente siden, gemme den i en
fil/variabel og derefter udføre din streng-manipulation, inden du indlæaser
filen i IE.

Det er *mit* bedste bud.

Jens Vestergaard
www.railsoft.dk