OT. K: MSOffice til Windows
Fra : Morten Lind

Dato : 17-05-09 07:04

Jeg véd, jeg er OT, men tillader mig at prøve alligevel.

Jeg er ude efter en MSOfficeversion til Windows, gerne den
seneste(2007), så hvis nogen har en licens, der ikke bruges, er jeg
køber.

M.

Fra : Per Rønne

Dato : 17-05-09 07:55

> Jeg er ude efter en MSOfficeversion til Windows, gerne den
> seneste(2007), så hvis nogen har en licens, der ikke bruges, er jeg
> køber.

En Home-version med tre licenser kan fås for en tusse ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 17-05-09 15:19

Per Rønne <per@RQNNE.invalid> wrote:

> En Home-version med tre licenser kan fås for en tusse ...

Samkøb? Det bliver så 333,- kr pr licens.

Anyone?

--
"I believe in having an open mind, but not so open that your brains fall
out." Grace M. Hopper.

Fra : Palle

Dato : 17-05-09 15:51

On 2009-05-17 16:18:49 +0200, hlexa@hotmail.com (Axel Hammerschmidt) said:

> Samkøb? Det bliver så 333,- kr pr licens.
>
> Anyone?

Jeg er klar. Men hvordan "deler" vi? Må vi brænde tre kopier?

--
Venlig hilsen / Best regards

Palle

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 17-05-09 15:52

Palle <usenet@ducktrucks.dk> wrote:

> Jeg er klar. Men hvordan "deler" vi? Må vi brænde tre kopier?

nix.

/thomas

Fra : Palle

Dato : 17-05-09 16:14

On 2009-05-17 16:52:20 +0200, thomas@elements.dk (Thomas von Hassel) said:

> nix.

Så er den ged barberet

Der er som regel et OK tilbud i DBA.

--
Venlig hilsen / Best regards

Palle

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 17-05-09 16:10

Axel Hammerschmidt skrev:

> Samkøb? Det bliver så 333,- kr pr licens.

Der er noget med det skal være i samme husstand, eller nowet.

Fra : Per Rønne

Dato : 17-05-09 16:43

> Der er noget med det skal være i samme husstand, eller nowet.

Lige som med Mac-versionen. Jeg har dog så hele tre Mac'er at installere
dem på ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Palle

Dato : 17-05-09 18:36

On 2009-05-17 17:09:51 +0200, Thorbjørn Ravn Andersen
<nospam0002@gmail.com> said:

> Der er noget med det skal være i samme husstand, eller nowet.

Så må vi flytte sammen?

--
Venlig hilsen / Best regards

Palle

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 17-05-09 19:23

Palle skrev:

> Så må vi flytte sammen?

God plan. Så kan der spares sammen til MANGE officelicenser i nedlagte
internetabbonnementer.

Næste problem er bare hvor? Her er det oplagt det er den der bor mest
centralt det skal være hos.

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 17-05-09 19:42

Palle <usenet@ducktrucks.dk> wrote: