News reader på iPhone
Fra : Henrik Palshøj

Dato : 09-05-09 13:49

Hej Alle.

Jeg har et problem med at læse nyhedsgrupper på min iPhone, jeg har
programmet news tap, det virker fint hjemme med min egen nyheds server.

Jeg har oprettet en konto hos sunsite.dk den køre fint på min mac, men
når jeg opretter den på min iPhone henter den ikke noget ned? Omvendt
så melder den heller ikke fejl? Den opføre danner forbindelse, henter
ned (der er dog aldrig noget at hente) og så er det det???????

Hvad kan fejlen være??

Hilsen Henrik

Fra : Steen

Dato : 09-05-09 15:40

Henrik Palshøj <dykRE@MOVEmil.dk> wrote:
> [...]
> så melder den heller ikke fejl? Den opføre danner forbindelse, henter
> ned (der er dog aldrig noget at hente) og så er det det???????

Du har været inde i "indstillinger" og sætte den til at hente
meddelelser?
--
iPhoneSteen

Fra : Henrik Palshøj

Dato : 09-05-09 17:37

On 2009-05-09 16:40:09 +0200, Steen <isteen+usenet@gmail.com> said:

> Du har været inde i "indstillinger" og sætte den til at hente
> meddelelser?

Yep... Det er blot news server og psw jeg skifter!!!!

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 09-05-09 18:09

Henrik Palshøj skrev:

> Yep... Det er blot news server og psw jeg skifter!!!!

Ikke nok - den enkelte server giver hver besked et nummer uden
hensyntagen til de andre servere. De numre er hvad klienterne bruger,
og derfor skal du også nulstille DET nummer. Det kan man så vidt jeg
ved, kun ved at lave en ny konto

Fra : Steen

Dato : 09-05-09 18:43

Henrik Palshøj <dykRE@MOVEmil.dk> wrote:

> Yep... Det er blot news server og psw jeg skifter!!!!

Når du har trykket på "connect" i NewsTap, så tjek at de relevante
steder er slået til (hent meddelelser etc,)
--
Steen

Fra : Henrik Palshøj

Dato : 09-05-09 21:58

On 2009-05-09 19:43:08 +0200, isteen+usenet@gmail.com (Steen) said:

> Henrik Palshøj <dykRE@MOVEmil.dk> wrote:
>
> Når du har trykket på "connect" i NewsTap, så tjek at de relevante
> steder er slået til (hent meddelelser etc,)

Det er de!

Fra : Henrik Palshøj

Dato : 09-05-09 22:07

On 2009-05-09 19:43:08 +0200, isteen+usenet@gmail.com (Steen) said:

> Når du har trykket på "connect" i NewsTap, så tjek at de relevante
> steder er slået til (hent meddelelser etc,)

Problem løst....

Slet alle grupper, genopret dem igen med den nye server.. Vupti back on track..

Fra : Steen

Dato : 10-05-09 08:00

Henrik Palshøj <dykRE@MOVEmil.dk> wrote:

> Problem løst....
>
> Slet alle grupper, genopret dem igen med den nye server.. Vupti back on
> track..

Det var godt
--

Steen