Skrivebordskunst
Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 09-05-09 00:27

på en mac naturligvis :)

http://www.ampland.com/humor/pics/Folder_Art-1486.html

Fra : Steen

Dato : 09-05-09 08:43

> på en mac naturligvis :)
>
> http://www.ampland.com/humor/pics/Folder_Art-1486.html

Smart, minder lidt om mit skrivebord - jeg har Homer der har snuppet en
bid af æblet
--
Steen

Fra : Morten Lind

Dato : 09-05-09 16:21

> på en mac naturligvis :)
>
> http://www.ampland.com/humor/pics/Folder_Art-1486.html

Sjovt - i tre sekunder - derefter rodet

M.

Fra : Flemming Rubini

Dato : 11-05-09 08:26

> på en mac naturligvis :)
>
> http://www.ampland.com/humor/pics/Folder_Art-1486.html

Er mapperne låst til figuren eller har brugeren bare lagt mapperne såen?
Det kunne ellers være en god idé, og det giver også god mening med
hensyn til at genkalde sig hvor ting ligger. Faktisk den stærkeste af
alle metoder (Jeg bruger dog spotlight til alt, så jeg ved ikke helt ...
).

--
Venlig hilsen
Flemming Rubini

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 11-05-09 10:52

Flemming Rubini skrev:

> [...]
> hensyn til at genkalde sig hvor ting ligger. Faktisk den stærkeste af
> alle metoder (Jeg bruger dog spotlight til alt, så jeg ved ikke helt ...

Det fremgår ikke af siden og jeg må indrømme jeg faldt over den i helt
anden sammenhæng. Jeg synes bare den var morsom :)

Jeg er enig i at Spotlight er fikst - man leder MEGEt mindre!