Sende et foto med sms på iPhone
Fra : Steen

Dato : 27-04-09 16:02

Kan man det?
Modtager har ingen email

--
Steen via iPhone

Fra : Peter Farsinsen

Dato : 27-04-09 16:35

Steen wrote:
> Kan man det?

Man kan ikke sende billeder i en SMS. Man kan sende billeder i en MMS.

iPhonen understøtter officielt ikke MMS (før OS 3.0), så du må undvære
eller jailbreake.

> Modtager har ingen email

Geeeez!

--
Peter Farsinsen
fornavn@efternavn.dk

Fra : Steen

Dato : 27-04-09 17:26

> Man kan ikke sende billeder i en SMS. Man kan sende billeder i en MMS.
>
> iPhonen understøtter officielt ikke MMS (før OS 3.0), så du må undvære
> eller jailbreake.

> Geeeez!

Eller det har måske...men madammen har lavet en sangskjuler til en
konfirmand...og han skulle lige se den. Hun sendte den fra sin egen
mobil, den har et kamera der er endnu ringere end det i min iPhone
--
Steen

Fra : Morten Lind

Dato : 27-04-09 19:30

Steen <isteen+usenet@gmail.com> wrote:

> den har et kamera der er endnu ringere end det i min iPhone

Det er faktisk ikke så dårligt som pixelsbrokkerne siger - det behøver
blot lys, masser af lys , og helst tæt på.

<http://home17.inet.tele.dk/morten/IMG_0002.JPG>
<http://home17.inet.tele.dk/morten/IMG_0005.JPG>
<http://home17.inet.tele.dk/morten/IMG_0011.JPG>
<http://home17.inet.tele.dk/morten/IMG_0044.JPG>
<http://home17.inet.tele.dk/morten/IMG_0045.JPG>
<http://home17.inet.tele.dk/morten/IMG_0059.JPG>
<http://home17.inet.tele.dk/morten/IMG_0075.JPG>
<http://home17.inet.tele.dk/morten/IMG_0148.JPG>

M.

Fra : Steen

Dato : 27-04-09 20:27

> Det er faktisk ikke så dårligt som pixelsbrokkerne siger - det behøver
> blot lys, masser af lys , og helst tæt på.

> [...]

Næh, især de lyserøde blomster (og her vil mange så bemærke, at jeg ikke
er så botanik-interesseret) er da godt skudt.

Du har nok været i kolonihaven i dag?
--
Steen

Fra : Morten Lind

Dato : 28-04-09 03:46

Steen <isteen+usenet@gmail.com> wrote:

> Næh, især de lyserøde blomster (og her vil mange så bemærke, at jeg ikke
> er så botanik-interesseret) er da godt skudt.
>
> Du har nok været i kolonihaven i dag?

Yep - på nær de tre sidste, er de alle fra kolonihaven. Koen og det
store hus er fra Schweiz og svanen fra Sct. Jørgens sø Det er dog
noget siden

M.

Fra : Morten Lind

Dato : 27-04-09 16:36