Hvor er Script Editor?
Fra : Peter Farsinsen

Dato : 25-04-09 11:44

Hej,

Jeg har brug for at skrive noget Applescript, men kan ikke finde Script
Editor. Heller ikke med Spotlight. Hvor burde programmet ligge? Ved I om
det er muligt at installere det fra installationsmedierne?

--
Peter Farsinsen
fornavn@efternavn.dk

Fra : Jon

Dato : 25-04-09 13:01

> [Se emnet.]

Skal ligge her:
/Applications/AppleScript/Scipt Editor
--
/Jon
echo 2158763865260324601368798814368778P | dc

Fra : Peter Farsinsen

Dato : 25-04-09 13:57

Jon wrote:

> Skal ligge her:
> /Applications/AppleScript/Scipt Editor

Hmm. Så må jeg have slettet den ved en fejl. Kan jeg geninstallere fra
installations mediet eller gider en venlig sjæl maile mig programmet?

Jeg er på 10.5.6.

--
Peter Farsinsen
fornavn@efternavn.dk

Fra : Jon

Dato : 25-04-09 14:02

> gider en venlig sjæl maile mig programmet?

Consider it done - in about one minute from now.

Fra : Peter Farsinsen

Dato : 25-04-09 14:18

Jon wrote:

> Consider it done - in about one minute from now.

Fedt. Tak!

--
Peter Farsinsen
fornavn@efternavn.dk