Yamaha TX 750 -Kan der ligge en anden mo~
Fra : Jabu

Dato : 30-07-01 06:58

Som det ser ud i øjeblikket, tyder alt på at krumtappen på min Yamaha TX 750
fra 75' er knækket.
Dvs. motoren er ikke helt adskilt i skrivende stund, Men krumtappen kan
kæntres en hel del. Det skal siges at
TX'eren stadig kan starte, dog fremkommer der en del ubehagelige lyde .

Mit spørgsmål består egentligt i:
1. Kan man lægge en anden kværn i stellet F.eks en Yamaha XS 650???
2. Må man overhoved foretage sådan en operation
3. Er der nogle der ved om en XS 'er passer, og må man "ændre" på ophængene
(f,eks med tykke plader m andre huller i?)

Jeg håber virkelig at der er nogle der kan hjælpe her, jeg har haft en
del følere ude bla i U.S.A. Men enten
er de utroligt sløve, ellers er et lille bitte ønske om en krumtap helt
umuligt!!. Og jeg HAR hørt/læst om at TX'erne havde et stort problem med
krumtappen, hvilket bestemt ikke gør mit problem mindre

Men tak for nu, jeg håber på god respons

Mch Jeppe (Der vist ikke kommer ud at køre mere denne
jordbærseason..........eller den næste,næste)