Oplysning
Fra : Øivind Arnfred

Dato : 20-04-09 17:50

Til jer der har svaret mig, især Morten Reippert, vil jeg lige oplyse,
at den datter, der har hjulpet mig, er i 50''erne og er en af
bibliotekarerne på Handelshøjskolen i Århus m. særligt ansvar for
internetområdet - og at jeg selv derfor ikke overraskende er først i
80'erne (har haft mac siden 92).
Øivind A.

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 20-04-09 18:00

On 2009-04-20 18:49:53 +0200, oarnfred@post4.tele.dk (Øivind Arnfred) said:

> [...]
> bibliotekarerne på Handelshøjskolen i Århus m. særligt ansvar for
> internetområdet - og at jeg selv derfor ikke overraskende er først i

Jeg tilskriver det et navnesammenfald.
--
mvh. Morten Reippuert Knudsen

Fra : Steen

Dato : 20-04-09 20:46

> Jeg tilskriver det et navnesammenfald.

Øh?
--
Sendt fra min iPhone 3Gv

Fra : Palle

Dato : 20-04-09 21:35

On 2009-04-20 21:46:17 +0200, Steen <isteen+usenet@gmail.com> said:

> Øh?

Tråd forvirring. Tror man refererer til:

Men jeg fatter nu stadig intet

--
Venlig hilsen / Best regards

Palle

Fra : Palle

Dato : 20-04-09 21:35

On 2009-04-20 22:34:44 +0200, Palle <usenet@ducktrucks.dk> said:

> Tråd forvirring. Tror man refererer til:
>

> Men jeg fatter nu stadig intet

Skulle der stå.

--
Venlig hilsen / Best regards

Palle

Fra : Henrik Münster

Dato : 20-04-09 23:15

Palle <usenet@ducktrucks.dk> wrote:

> Skulle der stå.

Morten troede, han kendte Øivind fra skolen, men det viser sig nu, at
der er 50 års aldersforskel. Nok er Morten langt fremme, men så kvik er
han vist alligevel ikke. Jeg mente til gengæld, at Øivinds datter nok
var 6-9 år, for min søn på den alder kender også en del til EDB.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Steen

Dato : 21-04-09 12:32

> Morten troede, han kendte Øivind fra skolen, men det viser sig nu, at
> der er 50 års aldersforskel. Nok er Morten langt fremme, men så kvik er
> han vist alligevel ikke.

Nåeh - lidt som da jeg troede jeg havde fundet en gammel kæreste på
facebook, og det så viste ig, at det var en flink gammel pensionist (og
den aldersgruppen tilhører jeg altså ikke)

Fra : Morten Lind

Dato : 25-04-09 11:53

Steen <isteen+usenet@gmail.com> wrote:

> at det var en flink gammel pensionist (og
> den aldersgruppen tilhører jeg altså ikke)

Endnu...

M.

Fra : Steen

Dato : 25-04-09 13:15

> Endnu...
>
> M.

Næh - hvis jeg venter tålmodigt, opnår jeg det muligvis
--
Steen
"I'm not anti-social; I'm just not user friendly."

Fra : Morten Lind

Dato : 25-04-09 13:22

> Næh - hvis jeg venter tålmodigt, opnår jeg det muligvis

Det håber jeg da Go´ weekend...

M.

Fra : Steen

Dato : 25-04-09 13:47