Filemaker pro 5 fil
Fra : RenŽé Nielsen

Dato : 19-04-09 22:24

Hej NG

Efter at have prøvet Google, må jeg desværre give fortabt. Jeg har lovet
at hjælpe en af mine venner, der har en Filemaker Pro 5 fil, men har
ikke programmet (mistet det efter formattering af HDD). Findes der et
værktøj der kon konvertere .FP5 fil, til eksempel .DB (Access) eller til
..XLS. eller blot kommasepareret fil? Eller andet?

Alle gode råd modtages med stor tak

På forhånd tak.

--

René Nielsen

(A+, CCNT, MCP, MCDST, ACHDS, ACTC)

Fra : Erik Richard Sørens~

Dato : 19-04-09 23:32

RenŽé Nielsen wrote:
> [...]
> værktøj der kon konvertere .FP5 fil, til eksempel .DB (Access) eller til
> .XLS. eller blot kommasepareret fil? Eller andet?

Hvis han har en WinPC med Access med Filemaker plug-in (kan hentes et
eller andet sted hos MS), kan han i Access vælge 'Import' - enten
direkte eller 'Import as text'.

Skulle det glippe, kan han, - hvis han vil, - sende den til mig, så skal
jeg gerne konvertere den til 'tabulator separeret tekst', som kan
importeres til både Access og/eller Excell. - Jeg har en Os 9 maskine
kørende med FMP 5.5...

mvh. Erik Richard
<mac-manNOSPAM@stofanet.dk> (fjern store bogstaver)

Fra : RenŽé Nielsen

Dato : 20-04-09 07:50

Erik Richard Sørensen skrev:

> [...]
> skal jeg gerne konvertere den til 'tabulator separeret tekst', som kan
> importeres til både Access og/eller Excell. - Jeg har en Os 9 maskine

Hej Erik
Tak for hurtigt svar. Jeg kontakter dig - her i NG - hvis jeg får brug
for yderligere hjælp, men du får selvfølgelig en update på problemet

Endnu engang, tak for din hjælp.

--

René Nielsen

(A+, CCNT, MCP, MCDST, ACHDS)

Fra : RenŽé Nielsen

Dato : 20-04-09 22:01

RenŽé Nielsen skrev:

> [...]
> Tak for hurtigt svar. Jeg kontakter dig - her i NG - hvis jeg får brug
> for yderligere hjælp, men du får selvfølgelig en update på problemet

Jeg har sendt filerne til dig på din private mail (har fjernet de store
bogstaver).

Thanx

--

René Nielsen

(A+, CCNT, MCP, MCDST, ACHDS)

Fra : Erik Richard Sørens~

Dato : 20-04-09 23:04

RenŽé Nielsen wrote:
> Jeg har sendt filerne til dig på din private mail (har fjernet de store
> bogstaver).

Og de skulle gerne være fremme nu, de er returneret igen i konverteret
tilstand...

mvh. Erik Richard