Gendannelse af papirkurv UDEN timemachine ~
Fra : jagge

Dato : 16-04-09 19:30

Hey

Jeg håber sgu der er et tool der gør at jeg kan rode i skraldespanden
efter et word dokument EFTER at den er tømt. jeg har nok smidt den
forkerte version af et dokument ud og tømt spanden..... ØV hvem kan
redde mig fra 4 timers gentænkning ??

MVH

Jakob

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 16-04-09 22:21

jagge skrev:
> [...]
> efter et word dokument EFTER at den er tømt. jeg har nok smidt den
> forkerte version af et dokument ud og tømt spanden..... ØV hvem kan

Ikke mig. Vi er dybt nede i at skulle kigge på disken under filsystemet
:( Nogen speciel grund til du ikke har Time Machine?

Hvorfor har du iøvrigt tømt skraldespanden? En windowsvane? :D

Fra : jagge

Dato : 16-04-09 22:36

> Ikke mig. Vi er dybt nede i at skulle kigge på disken under filsystemet
> :( Nogen speciel grund til du ikke har Time Machine?

jeg HAR timemachine.. men da det er en kablet version kører jeg det jo
ikke en gang i timen men nærmere en gang om ugen så til det arbejde jeg
lige har påført mig selv er det ingen hjælp..

SUK SUK SUK, det er så skide irreterende sådan noget.

> Hvorfor har du iøvrigt tømt skraldespanden? En windowsvane? :D

Ehhhhhh fordi jeg har ikke har så meget plads tilbage på disken !!?? det
er vel måden at få noget på eller er der noget jeg har misforstået ??

Hygge

Jakob

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 17-04-09 00:23

jagge skrev:

> [...]
> lige har påført mig selv er det ingen hjælp..
>
> SUK SUK SUK, det er så skide irreterende sådan noget.

Tjah. Kondolerer da - aldrig morsomt, men så har du også prøvet dét.

Nå, jeg har faktisk selv pga kabelbøvlet overvejet hvad en Time Capsule
skulle koste og det er klart i "æææh, ikke endnu"-afdelingen, men måske
skulle du overveje det? Så gør den det hele tiden og ikke kun når man
fedter med kablerne?

> Ehhhhhh fordi jeg har ikke har så meget plads tilbage på disken !!?? det
> er vel måden at få noget på eller er der noget jeg har misforstået ??

Jowjow, men ikke hele tiden vel :)

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 17-04-09 02:19

On 2009-04-16 20:29:56 +0200, jagge@noname.invalid (jagge) said:

> [...]
> efter et word dokument EFTER at den er tømt. jeg har nok smidt den
> forkerte version af et dokument ud og tømt spanden..... ØV hvem kan

luk ned nu!

boot fra en ekstern HD

hent Data Rescue II

Lad den køre en analyse

hvis de blokke filen lå i endnu ikke er overskerevet kan den fiskes ud.
Data Rescue II kan i demo mode renetablere 8 filer såhudt jeg visker.

--
mvh. Morten Reippuert Knudsen