Problemer med Vimeo
Fra : Thomas Schreiber

Dato : 16-04-09 15:25

Er der andre end mig der har problemer med at afspille vimeo film fra
nettet? Har prøvet både i Safari og FF. På min kærestes wintendo virker
det fint i FF, så jeg kan ikke give vores ISP skylden

Eksemeplvis den øverste film på denne side
http://www.fluefiske.net/medier/snutter/549-toft-fra-soeta-bror

Hos mig hakker billederne vildt, men lyden flyder tilsyneladende som
den skal. Min maskine er en MDD m. 2gb ram.

--
Med Venlig hilsen
Thomas Schreiber

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 16-04-09 23:29

Thomas Schreiber wrote:
> [...]
> http://www.fluefiske.net/medier/snutter/549-toft-fra-soeta-bror
>
> Hos mig hakker billederne vildt, men lyden flyder tilsyneladende som den

Har ikke lige nu kunnet prøve på min egen MDD, men de kører ikke
optimalt på min MacPro med SeaMonkey. For mig ser det ud, som om
billedfrekvensen ikke passer helt...

mvh. Erik Richard

Fra : Morten Lind

Dato : 17-04-09 04:34

Thomas Schreiber <fornavn@mayfly.dk> wrote:

> [...]
>
> Hos mig hakker billederne vildt, men lyden flyder tilsyneladende som
> den skal. Min maskine er en MDD m. 2gb ram.

Kan ikke genskabe det - hér spiller alle tre film fremragende - også på
samme tid. Safari, OS X, 10.4.11.

M.

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 17-04-09 07:21

> [...]

> Hos mig hakker billederne vildt, men lyden flyder tilsyneladende som
> den skal. Min maskine er en MDD m. 2gb ram.

virker fint her ... tror din MDD ikke har kræfter til at holde sådan
noget flash video i høj opløsning i luften ..

/thomas

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 17-04-09 14:31

On 2009-04-17 08:21:11 +0200, thomas@elements.dk (Thomas von Hassel) said:

> virker fint her ... tror din MDD ikke har kræfter til at holde sådan
> noget flash video i høj opløsning i luften ..

Øv

--
Med Venlig hilsen
Thomas Schreiber

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 17-04-09 15:34

Thomas Schreiber skrev:

> Øv

Flash er ikke særlig effektiv til video -> kræver mere af hardwaren.