Var Vildsund-musikken god ?
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 30-07-01 05:52

Var i til dansktop-festival på Vildsund-markedet i Thy og høre Kandis + Kim
Og Hallo.
Hvad synes i om det, var det godt ?

Hilsen Åge

Fra : Kenneth Bjerregaard

Dato : 30-07-01 22:20

On Mon, 30 Jul 2001 06:52:08 +0200, "Åge Halldorsson" <halldorsson@post.tele.dk>
wrote:

>Var i til dansktop-festival på Vildsund-markedet i Thy og høre Kandis + Kim
>Og Hallo.
>Hvad synes i om det, var det godt ?

Jeg tror ikke der var så mange dernede som der plejer, efter hvad jeg lige kunne
se. Men jeg var der.

--
mvh Kenneth

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 31-07-01 04:55

Kenneth Bjerregaard <bjerregaard-koldby@mail.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3b65cf01$0$73285$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> [...]
Kim

> Jeg tror ikke der var så mange dernede som der plejer, efter hvad jeg lige

___________

Når du nu bor i Thy, har du så hørt om hvilke telt som blev besøgt af flest,
og hvor mange ?.
Og ikke mindst, hvor mange plejer der da at komme. Jeg syntes der var enormt
mange.

Hilsen Åge

Fra : Kenneth Bjerregaard

Dato : 31-07-01 21:35

On Tue, 31 Jul 2001 05:54:55 +0200, "Åge Halldorsson" <halldorsson@post.tele.dk>
wrote:

> [...]
>___________
>
>Når du nu bor i Thy, har du så hørt om hvilke telt som blev besøgt af flest,

Nej, det har jeg ikke.

>Og ikke mindst, hvor mange plejer der da at komme. Jeg syntes der var enormt
>mange.

De plejer at sige at der på de tre dage er rundt regnet 100.000 mennesker på
pladsen. Dvs. det kan være der er 70.000 forskellige mennesker til den, for der
er jo nogen der er til den mere end en dag

Det kan være du har været der på en af de menneskefyldte tidspunkter. Men
torsdag omkring middag var der ikke fyldt af mennesker.

Men det gik da hvist godt nok.

--
mvh Kenneth