finde installeret sys soft igen
Fra : Ukendt

Dato : 14-04-09 20:42

Jeg har ikke så meget båndbredde, og ville være træt af at skulle hente
kombineret update fra 1051 til 1056 igen, og en masse andet.
Derfor tænkte jeg.. gemmer min maskine det jeg har installeret.
kan finde pakkerne i i system/reciepts..
men det er bare sådan nogle "styrepakker" der intet "indhold" har..
Skriver en eller anden fejl, hvis jeg prøver at installere fra det
oprindelige OS,, der er CCC clonet over på en eksterne disk..
selve maskinen har fået nyt system, efter jeg CCCede det oprindelige,
da jeg har en masse plugs og andet, jeg ikke lige orker at finde SNs
til igen.. selv om at jeg ( alligevel) måtte løbe det meste af mit hjem
igennem, for at finde halvdelen, på trods at kopiering af brugere og
programmer tilbage igen..

Så kan jeg finde de originale install pakker igen, eller skal jeg bare
acceptere at hente op imod 1GB soft igen..?

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 14-04-09 23:02

ecozyz wrote:
> Så kan jeg finde de originale install pakker igen, eller skal jeg bare
> acceptere at hente op imod 1GB soft igen..?

Du kan få dem af mig. Kontakt mig off-list, så kan jeg nok smide dem på
en DVD og sende den, hvis du ikke kan afhente...

mvh. Erik Richard

Fra : Ukendt

Dato : 15-04-09 15:02

On 2009-04-15 00:02:14 +0200, Erik Richard Sørensen <NOSPAM@NOSPAM.dk> said:

> Du kan få dem af mig. Kontakt mig off-list, så kan jeg nok smide dem
> på en DVD og sende den, hvis du ikke kan afhente...
>
> mvh. Erik Richard

Tusind, men jeg kan bare tage en bærbar med næste gang jeg kommer et
sted hen hvor der er noget båndbredde..
Havde bare håbet på at det var muligt at finde det i det tidligere
system. i /var eller /etc eller et andet hemmeligt sted..