Unison .. 2 ting jeg mangler
Fra : J.K.Arning

Dato : 14-04-09 18:52

Jeg håber en af jer Unison brugere evt. kender tricker til at:

1. Få Unison til at markere alle indlæg som læste når man forlader en gruppe
2. Få Unison til at sortere abbonerede grupper alfabetisk

Især punkt 1 er savnet.

MVh

Jesper

Fra : Ukendt

Dato : 14-04-09 20:39

On 2009-04-14 19:52:12 +0200, J.K.Arning <jesper.arning@gmail.com> said:

> [...]
>
> 1. Få Unison til at markere alle indlæg som læste når man forlader en gruppe
> 2. Få Unison til at sortere abbonerede grupper alfabetisk

gem læste ( hide/show read ) den mest grønne knap eller oppe i menuerne..)
shorts er ( dem bruger jeg nemlig tit..) æble a, æble alternativ m
hent nye ( ikke læste) æble shift L

i forhold til 2, slet abo, start forfra med at vælge..
Det er en klar fordel at gemme titlerne på grupperne i et txt dokument,
og så hente "titlerne" ind, en af gangen...( alfabetisk, hvis dette
foretrækkes)