Polar og Mac? Er der en vej?
Fra : nospamtoMike [8000 C~

Dato : 11-04-09 13:49

Jeg var lidt hurtig, da jeg anskaffede en Polar CS200 cykelcomputer. Den er
fin på cyklen, men så vidt jeg kan hitte ud af, kræver det Windows XP for at
overføre data. Og det foregår via lyd/mikrofon... i år 2009???

Er der nogen som kender en genvej?

Vil det virke hvis jeg installerer XP/Bootcamp?

- Mikael

Fra : Henrik Münster

Dato : 11-04-09 14:09

nospamtoMike [8000 C] <nospam@kern.dk> wrote:

> [...]
>
> Er der nogen som kender en genvej?
>
> Vil det virke hvis jeg installerer XP/Bootcamp?

Jeg er skiftet til Garmin af samme årsag. Jeg brugte i flere år en Polar
XTrainer Plus, men jeg fik aldrig sluttet den til min computer. Jeg
brugte den bare som cyklecomputer undervejs, og det var da også fint. Nu
har jeg en Garming Forerunner 305, der kan bruges både til løb og
cykling, og som kan bruges på min Mac.
Desværre har jeg ikke tid til at søge lige nu, men jeg mener,
jeg engang har set en løsning fra tredjepart, så Polar kan bruges på en
Mac. Prøv selv at søge på Google.

Officielt skulle de virke, hvis man installere Windows på sin Mac:

<http://www.pursuit-performance.com.au/polar/html/local/faq/faq_ppp_mac.
html>

Ellers findes der andre løsninger, men jeg har aldrig prøvet dem:

<http://homepage.mac.com/cherrypop/iblog/C1768969188/E20051107110321/ind
ex.html>
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : nospamtoMike [8000 C~

Dato : 11-04-09 19:24

Tak Henrik. Fandt frem til http://www.ismarttrain.com
Og den kan hente filer fra CS200. Desværre kun 1 af gangen, men bedre end
ingenting/windows

- Mikael