Safari, I-tunes, youseeplay
Fra : Svend Erik Jørgensen

Dato : 06-04-09 07:27

På en winpc kan jeg fint hente musik fra Yousee-play. Det er genialt. Et
godt program kan endvidere konvertere til mp3, - endnu mere genialt, og så
direkte over i I-tunes, og så er alle mulighederne åbne.

MEN - på min mac kan jeg slet ikke hente musik. Både Safari og Firefox
melder hus forbi, der mangler tilføjelser. Når man så downloader disse
tilføjelser, er man lige vidt.

Er der nogen, der har gjort sig erfaringer i den retning?

Gode hilsener

Svend Erik Jørgensen

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 06-04-09 07:30

Svend Erik Jørgensen <hamselv@esenet.dk> wrote:

> [...]
> tilføjelser, er man lige vidt.
>
> Er der nogen, der har gjort sig erfaringer i den retning?

eh .. ja, det virker ikke. PLAY er beskyttet af Windows Media DRM som
ikke virker på mac ...

/thomas