zip problem mod mac
Fra : Kim Emax

Dato : 13-05-09 13:24

Hejsa

Jeg har lavet en løsning, der spiller perfekt på linux, windows, men
på mac virker det ikke med default udpakkeren "Archive Utility" (der
benytter BOMarchiver som jeg forstår det), den fejler med "Error 1 -
Operation not permitted". Det virker fint med unzip på mac commandline
og med andre GUI udpakkere (testet med betterzip, guitar og stuffit
expander). Kunden har den holdning at det bør virke med det, der er
default installeret, hvilket jeg som sådan har forståelse for...

Jeg kan google mig til masser af steder, hvor det fremgår at der er et
problem, også med andre zip klasser, men det kunne jo være at der var
nogen af Jer, der er løbet ind i dette problem og har løst det?

http://emax.dk/ziptest/test_zip.class.php
http://emax.dk/ziptest/test_zip.class.txt

Kim Emax