oploade 75MB mysql
Fra : Leonard

Dato : 29-04-09 15:23

Hvordan oploader jeg en hel MySQL database på 75MB til et webhotel,
hvor jeg kun har adgang via php-my-admin og ftp?

FUT: dk.edb.database
--
Leonard

Fra : Ab

Dato : 30-04-09 05:24

"Leonard" <piper28a@gmail.invalid> skrev i en meddelelse
> Hvordan oploader jeg en hel MySQL database på 75MB til et webhotel,
> hvor jeg kun har adgang via php-my-admin og ftp?

> [...]

øhhh via ftp
:)

Fra : Leonard

Dato : 30-04-09 09:33

Ab wrote:

> øhhh via ftp
> :)

Det kan godt være, at det er ligetil, men hvordan?
- eller måske mere præcist spurgt: hvor skal filen ligge for at havne i
databasen.
Jeg har kun adgang til webserveren med ftp, jeg kan ikke lægge noget
ppå database-serveren med ftp.

--
Leonard

Fra : Martin

Dato : 30-04-09 14:53

Hej Leonard

Jeg har med held brugt dette script til import at store baser.

Martin

Fra : Martin

Dato : 30-04-09 14:56

Link kommer her
http://www.ozerov.de/bigdump.php

Fra : Ab

Dato : 01-05-09 18:35

> [...]
> Hvordan oploader jeg en hel MySQL database på 75MB til et webhotel,
> hvor jeg kun har adgang via php-my-admin og ftp?

øhhh via ftp :)