Link virker ikke efter udbyder har skiftet~
Fra : Søren Jensen

Dato : 23-04-09 08:54

Jeg håber der er en, som sidder med en løsning eller forklaring
på hvorfor sitet er ophørt med at fungere efter at hostingfirmaet
har opgraderet php-versionen til 4.9

Link til sitet: http://www.ammotor.dk

Jeg har en anelse om at det er i denne stump kode, der er et
problem:

<?php
$filename = "./$page.php";

if (file_exists($filename))
{
@ require_once ("$page.php");
}
else
{
echo 'error';
}
?>

Venlig hilsen
Søren

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Martin

Dato : 24-04-09 00:27

Søren Jensen wrote:
> Jeg håber der er en, som sidder med en løsning eller forklaring
> på hvorfor sitet er ophørt med at fungere efter at hostingfirmaet
> har opgraderet php-versionen til 4.9

Find en ny host! - Hvem faen gider opgradere til en usupporteret version...

> Link til sitet: http://www.ammotor.dk

Virker vist fint?

> Jeg har en anelse om at det er i denne stump kode, der er et
> problem:
>
> <?php
> $filename = "./$page.php";
>
> if (file_exists($filename))
> {
> @ require_once ("$page.php");
> }
> else
> {
> echo 'error';
> }

Ikke særlig smart at gøre på den måde..
Forstil dig du har en fil med følsomme oplysninger, så er det bare at skrive

dragginjeans/index.php/../../sensitivedata