Problem med "Quick Start" af Zend Framwork
Fra : olesen

Dato : 09-04-09 12:34

Hej Alle

Jeg er gået i gang med at teste lidt med "Zend framwork" og er stødt
på et problem..

På siden http://framework.zend.com/docs/quickstart/create-a-layout
gennemgået et eksempel på en layout fil..
Det er linjen her der gir problemer <?= $this->headLink()-
>appendStylesheet('/css/global.css') ?>

På min lokale Vista maskine der køre med en Zend Core v2.5 virker det
ok, men på min linux server vises der kun en blank side... Hvis jeg
fjerner linjen køre resten fint på min linux server, men hvad mon
årsagen er?

Kan det mon skyldes at jeg på min server køre PHP Version 5.1.6, det
er jo min ver. PHP 5.2.4 der anbefales...
(tror det næppe)

Hvad siger I, kender I "Quick Start" guiden, er I stødt på samme
problem?

mvh.
MOL

Fra : Martin

Dato : 16-04-09 17:33

olesen wrote:
> [...]
> er jo min ver. PHP 5.2.4 der anbefales...
> (tror det næppe)
>
> Hvad siger I, kender I "Quick Start" guiden, er I stødt på samme

Hvad siger loggen?
eller evt. prøv at indsætte

error_reporting( E_ALL );
ini_set( 'display_errors' , 1 );