»The total height of the scroller items ha~
Fra : Per Rønne

Dato : 09-04-09 03:54

Kan nogen forklare fejlmeddelelsen:

=
http://zumgraficom.eu

Warning: The total height of the scroller items have to exceed the
display height
=

I en pop-up når man går ind på:

<http://zum.graficom.eu/>

Kommer med såvel FireFox som Safari under MacOS X Leopard, alt
opdateret.

Og kan man rette op på det?
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Stig Johansen

Dato : 09-04-09 05:31

Per Rønne wrote:

> Kommer med såvel FireFox som Safari under MacOS X Leopard, alt
> opdateret.

Den kommer også f.eks. i min Konqueror/Linux.

Den kommer fra javascript filen:
http://zum.graficom.eu/_inc/news/ajscroller.js

> Og kan man rette op på det?

Ja, man kan tilrette javascript filen.
Det ligner dog noget autogenereret noget, og er meget svært læsesligt(for
mig).

Måske kan du få hjælp til at rette javascriptet i
dk.edb.internet.webdesign.clientside, men jeg ville ikke satse på der er
nogen der orker at 'decode' javascriptet.

Stig Johansen

Fra : Leif Neland

Dato : 14-04-09 20:11

Per Rønne skrev:
> Kan nogen forklare fejlmeddelelsen:
>
> =
> http://zumgraficom.eu
>
> Warning: The total height of the scroller items have to exceed the
> display height

Det er da logisk

Du vil scrolle noget, så man kun ser noget ad gangen igennem et vindue.

Det, du vil scrolle, må nødvendigvis være højere end vinduet.

Ellers er der jo ingen grund til at scrolle, da det hele kan være i
vinduet på een gang.

Leif

Fra : Leif Neland

Dato : 14-04-09 20:13