Link i sidefod
Fra : Lisbet Overvad Laurs~

Dato : 21-05-09 16:17

Jeg har efterhånden stirret mig blind på flg. problem:

http://rudholm.dk/kontakt.html

Hvorfor har linket i sidefoden sin egen farve og baggrundsfarve?
Jeg synes jeg har gjort det rigtigt i *.css, men det kan jo ikke
passe.

Lisbet
http://spanskgrammatik.dk

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 21-05-09 16:42

Lisbet Overvad Laursen skrev:

> Hvorfor har linket i sidefoden sin egen farve og baggrundsfarve?
> Jeg synes jeg har gjort det rigtigt i *.css, men det kan jo ikke
> passe.

Gæt: Fordi det er omklamret af <address>?

--
Bertel

Fra : Lisbet Overvad Laurs~

Dato : 21-05-09 16:49

Bertel Lund Hansen wrote:

> Gæt: Fordi det er omklamret af <address>?

Tusind tak! Ja, det var der hunden lå begravet (i et noget rodet
css).

Lisbet
http://spanskgrammatik.dk