Erfaringer med Xara Web Designer søges
Fra : Basilisken

Dato : 19-05-09 15:10

Hej.
Jeg har købt Xara Web Designer http://www.xara.com/eu/ men jeg synes ikke,
det holder, hvad det lover. For eksempel kan jeg ikke oprette et link inde i
tekst. Er der nogen af jer, der bruger dette program?
Mange venlige hilsener

Fra : Martin Ploug

Dato : 19-05-09 17:36

"Basilisken" <basilisken@gmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> det holder, hvad det lover. For eksempel kan jeg ikke oprette et link inde
> i tekst. Er der nogen af jer, der bruger dette program?

Hej

Jeg kender ikke programmet, men kan du ikke markere
den tekst du vil lave om til et link og derefter klikke på
et link-ikon i værktøjslinjen øverst?

Eller er der noget jeg misforstår?

Mvh. Martin

Fra : Basilisken

Dato : 20-05-09 10:24

"Martin Ploug" <mploug@pc.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Jeg kender ikke programmet, men kan du ikke markere
> den tekst du vil lave om til et link og derefter klikke på

Tak for svaret. Der er ikke noget, du misforstår. Nu har jeg oprettet en
knap, hvor e-mailadressen kan linkes til, og det fungerer. Det kan da ikke
passe, at programmet er indrettet således, at der kun kan linkes fra grafik.
Jeg må eksperimentere videre.
Mange venlige hilsener