Kludder i visningen!
Fra : Hans Henrik Hansen

Dato : 17-05-09 19:10

Jeg er ved at bakse med et mindre websted for en forening: - prototypen kan
ses her:

http://www.oyfss.dk/index_finner.htm

I Internet Explorer se det stort set ud, som jeg ønsker det, men i (fx.)
Firefox ryger det finske flag (som burde ses i øverste *højre* hjørne) et
stykke ned i *venstre* side! :(

Jeg tror, problemet ligger i sidebredden(?)

div#page {
width: 775px;.....

- men jeg vil helst ikke have siden væsentligt bredere end nu.

Nogen forslag??

--
med venlig hilsen
Hans

Fra : Allan Vebel

Dato : 17-05-09 20:17

Hans Henrik Hansen skrev:

> Jeg tror, problemet ligger i sidebredden(?)

Tager du lidt af bredden af .topboxh, hopper
flaget op på plads.

Det virker også urimeligt at boksen med det
finske flag er væsentligt bredere end selve
flaget - det kan du også eksperimentere med.

--
Allan Vebel
Skal vi mødes?

Fra : Hans Henrik Hansen

Dato : 17-05-09 21:29

Allan Vebel wrote:

> Tager du lidt af bredden af .topboxh, hopper
> flaget op på plads.
>
> Det virker også urimeligt at boksen med det
> finske flag er væsentligt bredere end selve
> flaget - det kan du også eksperimentere med.

Mange tak for inspirationen - siden er lavet med udgangspunkt i en fire år
gammel 'forgænger', men jeg havde åbenbart mistet en del af overblikket i
den mellemliggende tid. Nu ved jeg, hvorhen jeg skal rette
opmærksomheden! :)
--
med venlig hilsen
Hans