ingen hukommelse i form input felter
Fra : Henning

Dato : 12-05-09 20:14

Hej NG

for mange år siden mener jeg at have brugt faciliteten, men nu kan jeg ikke
huske tagget. Det drejer sig om en tag/attribut således en indtastes værdi
ikke gemmes i browseren eksempelvis kreditkortoplysninger etc.

mvh
/Henning

Fra : Martin

Dato : 13-05-09 14:59

Henning wrote:
> [...]
> ikke huske tagget. Det drejer sig om en tag/attribut således en
> indtastes værdi ikke gemmes i browseren eksempelvis

<form autocomplete="false" ...>

Fra : Martin

Dato : 13-05-09 15:02

Martin wrote:

> <form autocomplete="false" ...>

Hov skal være off

Det kan også skrives direkte i <input> feltet.
Dog så er dette ikke en official validerende kode, men det virker i alle
browsere, og SKAL bruges hvis det er noget der skal snakke sammen med
fx. PBS - så her er validatoren lidt skod

Fra : Henning

Dato : 14-05-09 18:44

Martin wrote:
> [...]

Takker mange gange.