html grafik
Fra : Ukendt

Dato : 03-05-09 01:45

Hej NG

Hvordan får jeg udskrevet en html graf, som ligger i en tabel...???

Graferne er ikke med, når jeg udskriver...kun tabellen med værdier er med...

Hilsen
Bjarne
"Every day new surprises"

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 03-05-09 06:34

bsn skrev:

> Hvordan får jeg udskrevet en html graf, som ligger i en tabel...???
> Graferne er ikke med, når jeg udskriver...kun tabellen med værdier er med...

Jeg er ikke sikker på hvilken graf du taler om. En graf som sådan
kan ikke ligge i en tabel. Den kan kun tegnes ved hjælp af
grafik, og det kræver programmering - hvis man da ikke har den
liggende som et billede.

Jeg bruger programmeringssproget PHP til den slags.

--
Bertel

Fra : Ukendt

Dato : 03-05-09 07:16

"Bertel Lund Hansen" <unospamo@lundhansen.dk> skrev

> Jeg er ikke sikker på hvilken graf du taler om.

Et søjlediagram...

> [...]
> liggende som et billede.
>
> Jeg bruger programmeringssproget PHP til den slags.

Den er opbygget i en tabel med bagvedliggende ASP kode...
men den kommer bare ikke med på udskriften...???
Bjarne

Fra : Dan Storm

Dato : 03-05-09 12:05

bsn skrev:
> Den er opbygget i en tabel med bagvedliggende ASP kode...
> men den kommer bare ikke med på udskriften...???
> Bjarne

Bruger du baggrundsfarver til at danne søjlediagrammet med? I så fald er
det årsagen til at du ikke får farverne med på udskriftet.

Tro ikke brugerne vil gøre noget for at undgå dit killfilter
- Så vigtig er du heller ikke!

Fra : Ukendt

Dato : 03-05-09 19:47

"Dan Storm" <shadyz_REMOVETHIS_@err0r.dk> skrev

> Bruger du baggrundsfarver til at danne søjlediagrammet med? I så fald er
> det årsagen til at du ikke får farverne med på udskriftet.

Bruger dette script...
http://forums.aspfree.com/code-bank-54/classic-asp-and-vbscript-arraylist-version-1-0t-67446.html

Bjarne

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 03-05-09 12:14

I avancerede indstillinger i IE sæt kryds ved at baggrund og billeder
skal udskrives.

Regards Jens Peter Karlsen

Fra : Ukendt

Dato : 03-05-09 19:50

>I avancerede indstillinger i IE sæt kryds ved at baggrund og billeder
> skal udskrives.

Tak...
Ved du om det kan kodes(ASP, JavaScript), ved klik på printerikon på
siden...???
Bjarne

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 03-05-09 22:08