Jeg er, måske, biseksuel [langt indlæg]
Fra : Ally

Dato : 30-07-01 00:04

Hej med jer dejlige mennesker *SS*

Nu har jeg, endnu engang, brug for jeres synspunkter. Jeg går nemlig meget
og grubler over mit seksualliv i øjeblikket.

Sagen er den (komplekse), at jeg spekulerer over, om jeg er biseksuel eller
"blot" en avanceret heteroseksuel. Som nogle af jer måske kan huske, tænder
jeg meget på tanken om at være kvinde. I den forbindelse tænder jeg meget på
at opleve det samme som kvinder... som f.eks. ved sex, at være sammen med en
fyr. Jeg har set milliarder af pornofilm, hvor jeg HVER gang forestiller
mig, at jeg er pigen i den pågældende scene.

Alt det har nogle af jer hørt før. Det, I nok ikke har hørt er, at jeg har
prøvet noget af det siden sidst, jeg var aktiv i dss! Jeg har været sammen
med et par for 3 uger siden. Det var et par, jeg mødte på Ofir chatten, og
allerede dagen efter mødtes vi helt uforpligtende. Men det blev til mere,
fordi vi endte alle tre inde i sengen og legede. D.v.s. hun startede med at
slikke mig, gik derefter over til at slikke sin mand, hvorefter hun
stoppede, kiggede op på mig imens hun holdt hans pik, og spurgte, om jeg
ikke skulle være med. Så var det min tur til at slikke ham. Og dét var
EKSTREMT frækt (undskyld, jeg råber, men jeg bliver sgu helt ivrig *GF*).
Bare dét ansigtsudtryk, hun kom med, da hun spurgte mig, og dét, at hun
holdt hans pik imens jeg slikkede, var helt vildt frækt og ophidsende. For
ikke så længe siden havde jeg ikke troet, at jeg ville kunne gøre sådan
noget! Godtnok tændte jeg på at være pigen i film, meeeen, ligefrem selv at
have en pik i munden??? Næ nej. Men efterhånden tiltalte idéen mig, så nu
skulle det være!

Mere nåede jeg desværre ikke at prøve sammen med ham... men det har sat
tanker igang. Jeg ville meget gerne prøve mere sammen med et par, og har
stadig kontakt med parret. Og jeg finder mig selv chattende inde på Scor
chatten i "par søger mand"- og mand/mand-rummene dagligt. Jeg nyder
simpelthen den opmærksomhed, jeg får derinde. På også det punkt føles det
lidt som om, man er kvinde. Jeg får den opmærksomhed fra mændene, som
kvinder normalt får fra mænd. Så jeg føler det lidt som om, jeg er ved at
acceptere mig selv... og ved at finde den rette hylde. Om jeg er biseksuel
eller "avanceret heteroseksuel", kan jeg stadig ikke finde ud af, for jeg
kan ikke forelske mig i fyre, men forguder derimod kvinder. Og i sexagten er
jeg, i fantasien, kvinde, så helt ukompliceret er det jo ikke. Men stadigvæk
føles det dejligt, at jeg har accepteret lysten overfor mig selv, og især at
jeg nu har prøvet bare lidt af det. Og ved I hvad? Jeg skal prøve mere! Det
føles som om, min seksualitet nu endelig svarer til mine lyster. Jeg har
altid haft lyster, der gik udover den almindelige missionærstilling onsdag
aften... men mit seksualliv har svaret til missionærstillingen onsdag aften,
primært p.g.a. valg af kærester. Det er først nu, i en alder af 30 år, jeg
bliver seksuelt eksperimenterende, for det har jeg aldrig været før... og
helt ærligt: Det var sgu på tide, at mit seksualliv matcher mine lyster *S*.

Og hvad vil jeg så med dette indlæg? Tja... jeg vil sige til dem, der kender
mig: Jeg er vist ved at finde mig selv... ved at finde min hylde i livet.
Alt for længe har jeg levet efter missionærstillingen, hvor min personlighed
og sjæl råbte og skreg efter mere. Det giver jeg dem nu, og det føles
skøøønt!

Knus og tak fordi du lyttede *SS*
Allan
aka Tomgirl, Quincy, Hawke m.m. Ja, jeg kan sgu ikke hitte ud af, hvilket
nick jeg skal bruge *GG*
--
E-mail: quincy_md@hotmail.com
ICQ#: 15 88 35 47

Fra : Chokmak alias Rabias~

Dato : 30-07-01 00:29

On Mon, 30 Jul 2001 01:04:17 +0200, "Ally" <quincy_md@hotmail.com>
wrote:

>Hej med jer dejlige mennesker *SS*
>
>Nu har jeg, endnu engang, brug for jeres synspunkter. Jeg går nemlig meget
>og grubler over mit seksualliv i øjeblikket.

skyd løs

> [...]
>fyr. Jeg har set milliarder af pornofilm, hvor jeg HVER gang forestiller
>mig, at jeg er pigen i den pågældende scene.

Tjjaaa det kan hverken du eller nogen anden tage skade af.

> [...]
>ikke skulle være med. Så var det min tur til at slikke ham. Og dét var
>EKSTREMT frækt (undskyld, jeg råber, men jeg bliver sgu helt ivrig *GF*).

welll what ever gets u thrug the nigt ....

>Bare dét ansigtsudtryk, hun kom med, da hun spurgte mig, og dét, at hun
>holdt hans pik imens jeg slikkede,

fy for satan du Gjooooooooorde det da welll ikkke ????

> var helt vildt frækt og ophidsende. For
>ikke så længe siden havde jeg ikke troet, at jeg ville kunne gøre sådan
>noget!

ja det kan jeg sgu godt forstå ....

> Godtnok tændte jeg på at være pigen i film, meeeen, ligefrem selv at
>have en pik i munden??? Næ nej. Men efterhånden tiltalte idéen mig, så nu
>skulle det være!

ja dte skal jeg sgu love for .....

> [...]
>acceptere mig selv... og ved at finde den rette hylde. Om jeg er biseksuel

Tjjaaa hvorfor hænge sig i bagateller som begreber når det bare virker
?

> kan jeg stadig ikke finde ud af, for jeg
>kan ikke forelske mig i fyre, men forguder derimod kvinder.

se nu har du fat i den lange ende !!!

> [...]
>helt ærligt: Det var sgu på tide, at mit seksualliv matcher mine lyster *S*.

Tjjja fortvil ikke .... jeg var sgu også der oppe af før jeg fik gang
i noget der strækte sig ud over min fantasi

> [...]
>og sjæl råbte og skreg efter mere. Det giver jeg dem nu, og det føles

jamen det var da fint

>Knus og tak fordi du lyttede *SS*
>Allan
>aka Tomgirl, Quincy, Hawke m.m. Ja, jeg kan sgu ikke hitte ud af, hvilket
>nick jeg skal bruge *GG*

Nåååå dig
jamen godt at se dig igen :)
MvH
Bo

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 30-07-01 20:37

Mon, 30 Jul 2001 01:04:17 +0200 skrev "Ally" <quincy_md@hotmail.com>

Hej Quincy,

>Sagen er den (komplekse), at jeg spekulerer over, om jeg er biseksuel eller
>"blot" en avanceret heteroseksuel.

Som jeg altid siger, jeg tror at du er biseksuel - ikke nødvendigvis
50/50, men en eller anden rullende fordeling, måske 30/70 (homo/hetero).

Og det var det

>Knus og tak fordi du lyttede *SS*
>Allan
>aka Tomgirl, Quincy, Hawke m.m. Ja, jeg kan sgu ikke hitte ud af, hvilket
>nick jeg skal bruge *GG*

Hawke er i hvertfald udelukket - det er sikkert navnet på en Canadisk
Skovarbejder

René
www.rene.hjorth.com

Fra : Ally

Dato : 31-07-01 14:48

Heeeej René!!!

> Hej Quincy,
> Som jeg altid siger, jeg tror at du er biseksuel - ikke nødvendigvis
> 50/50, men en eller anden rullende fordeling, måske 30/70 (homo/hetero).

Jeg tror sgu, du har ret *S*.

> Hawke er i hvertfald udelukket - det er sikkert navnet på en Canadisk
> Skovarbejder

*GGGGGG*! Ja, "Hawke" var også kun en MEGET kort periode i mit liv *GG*. Jeg
sværger mest til enten "Ally" eller "Tomgirl" *S*.

K.h.

Ally(/an) *S*
--
E-mail: quincy_md@hotmail.com
ICQ#: 15 88 35 47

Fra : Hanne L

Dato : 06-08-01 21:14

Ally skrev i en meddelelse news:3b6496ac$0$3222$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Kære Allan

> Nu har jeg, endnu engang, brug for jeres synspunkter. Jeg går nemlig meget
> og grubler over mit seksualliv i øjeblikket.

Gør du ikke altid det? *SSS*

> [...]
> fyr. Jeg har set milliarder af pornofilm, hvor jeg HVER gang forestiller
> mig, at jeg er pigen i den pågældende scene.

Efter at have læst dit indlæg, mener jeg, du er biseksuel,
fordi du nød det, I gjorde sammen og gerne ville have
haft, at manden bollede dig.

> [...]
> ikke skulle være med. Så var det min tur til at slikke ham. Og dét var
> EKSTREMT frækt (undskyld, jeg råber, men jeg bliver sgu helt ivrig *GF*).

Det er _meget_ forståeligt *SF*.

> [...]
> have en pik i munden??? Næ nej. Men efterhånden tiltalte idéen mig, så nu

Og jeg er ikke i tvivl om, at du nød det *SSS*.

> [...]
> kvinder normalt får fra mænd. Så jeg føler det lidt som om, jeg er ved at
> acceptere mig selv... og ved at finde den rette hylde.

Jeg kan ikke lade være med at tænke på, om det, at du
altid tænker på at være i kvindens situation, virkelig er,
fordi du gerne vil være kvinde, som du selv har forklaret
det med før. Uden operation osv.
Eller om du _er_ biseksuel, men bare, indtil nu, har haft
meget svært ved at indrømme det overfor dig selv?
Fordi det, som mand, kan være en svær kamel at sluge
at erkende, man er tiltrukket af mænd.

Hvorfor prøver du ikke bare at nyde opmærksomheden
fra mændene som _mand_?

> Om jeg er biseksuel
> eller "avanceret heteroseksuel", kan jeg stadig ikke finde ud af, for jeg
> kan ikke forelske mig i fyre, men forguder derimod kvinder.

Man behøver ikke kunne forelske sig i mænd for at være
biseksuel. Sådan har min kæreste det også, men det har
du sikkert læst her før, så det vil jeg ikke uddybe.

> [...]
> helt ærligt: Det var sgu på tide, at mit seksualliv matcher mine lyster *S*.

Det kan jeg så sandelig kun være enig med dig i.
Et stort tillykke fra mig til dig *SSS*.
Men prøv at lege med de samme fantasier uden at
forestille dig, at du er kvinde og se, hvad det gør ved dig.

Kærlige hilsner
Hanne L

Fra : Ally

Dato : 07-08-01 18:54

> Kære Allan

Heeej Hanne *SS*

> Gør du ikke altid det? *SSS*

*GGGGG*! Joeh, nu du siger det *GG*. Men jeg har faktisk "fundet" min
seksualitet nu, så der er håb forude *G*.

> Efter at have læst dit indlæg, mener jeg, du er biseksuel,
> fordi du nød det, I gjorde sammen og gerne ville have
> haft, at manden bollede dig.

Ja, det er også den konklussion, jeg, langt om længe, er kommet frem til.

> Og jeg er ikke i tvivl om, at du nød det *SSS*.

Uh... du gør dig ingen idé om, hvor meget!!! *SS*

> [...]
> meget svært ved at indrømme det overfor dig selv?
> Fordi det, som mand, kan være en svær kamel at sluge

Nej, på det punkt er jeg ikke et sekund i tvivl. De to ting har en del med
hinanden at gøre, men udelukker ikke hinanden. Jeg kan godt følge dig... at
jeg bedre kunne acceptere, at jeg ville være kvinde end at være biseksuel,
og derfor ledte lysterne osv. over på dét, ik'? Det er ikke tilfældet, for
hvis jeg kunne, ville jeg stadig gerne vågne op i morgen som kvinde. Jeg har
bare nu ENDELIG accepteret, at jeg er til begge dele. Jeg har indset, at jeg
ikke kan ændre på min drøm om at være kvinde, så jeg kan ligeså godt
acceptere, at sådan er jeg. Og jeg har først nu indset, at jeg er
biseksuel... selvom jeg har haft de fantasier i mange, mange år. Ja, hurtig
har jeg sgu aldrig været *GGG*.

> Hvorfor prøver du ikke bare at nyde opmærksomheden
> fra mændene som _mand_?

Hvordan? Det kan jeg ikke. Det ville betyde, at jeg skulle droppe den anden
"side" af mig... og jeg ville have nemmere ved at hoppe på tungen til Rødby
(ca. 120 km. *G*) end at gøre det.

> Man behøver ikke kunne forelske sig i mænd for at være
> biseksuel. Sådan har min kæreste det også, men det har
> du sikkert læst her før, så det vil jeg ikke uddybe.

Ja, det har jeg... jeg har bare ikke tænkt over det *S*. Siden jeg skrev
indlægget har jeg mødt en anden fyr, der har det på samme måde. Jeg tror, at
grunden til, at jeg var så længe om at indrømme overfor mig selv, at jeg er
biseksuel, er, at jeg ikke kan forelske mig i mænd... lige indtil det gik op
for mig, at det altså ikke nødvendigvis er en del af definitionen på
biseksualitet. Så ja, jeg ER biseksuel *SSSS*. En veninde var faktisk skide
glad for at høre det, for som hun sagde: "Det er jeg jo også"... en sten
faldt for mit hjerte *SS*.

> Et stort tillykke fra mig til dig *SSS*.
> Men prøv at lege med de samme fantasier uden at
> forestille dig, at du er kvinde og se, hvad det gør ved dig.

Tusind tak til det første *S*. Det andet kan jeg ikke.... tror jeg. I de
efterhånden milliarder (*G*) af pornofilm, jeg har set, har jeg altid været
kvinden i den pågældende scene, så det ligger meget dybt i mig.

Knus fra

Allan

Fra : Hanne L

Dato : 08-08-01 10:47

Ally skrev i en meddelelse news:3b702b89$0$349$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Kære Allan

> meget

> *GGGGG*! Joeh, nu du siger det *GG*. Men jeg har faktisk "fundet" min
> seksualitet nu, så der er håb forude *G*.

Jeg er glad på dine vegne, da det har optaget dig meget.

> Ja, det er også den konklussion, jeg, langt om længe, er kommet frem til.

Jubiiii! *SSS*
Afklaring er en god ting.

> Uh... du gør dig ingen idé om, hvor meget!!! *SS*

Øh, jo det tror jeg nok, jeg gør *tænker på min kæreste*.

> [...]
> jeg bedre kunne acceptere, at jeg ville være kvinde end at være biseksuel,
> og derfor ledte lysterne osv. over på dét, ik'?

Jo, lige præcis.

> [...]
> acceptere, at sådan er jeg. Og jeg har først nu indset, at jeg er
> biseksuel... selvom jeg har haft de fantasier i mange, mange år. Ja, hurtig

*GGGGG* bedre sent end aldrig.
Jeg tror nu, at det, at du drømmer om at være kvinde har
været med til at "sløre" billedet, så det var svært for dig at
finde ud af, hvor du hørte hjemme.
Og jeg synes, at det er dejligt, at det er gennem praksis,
og ikke teori, at du har fundet ud af det. Fordi det viser, at
der er hold i det. Det er afprøvet, og du vil have mere *GF*.

> Hvordan? Det kan jeg ikke. Det ville betyde, at jeg skulle droppe den anden
> "side" af mig... og jeg ville have nemmere ved at hoppe på tungen til Rødby
> (ca. 120 km. *G*) end at gøre det.

Okey, selvom jeg ikke kan sætte mig ind i det, glæder
det mig, at du er så sikker på det. Og at du får respons
på det på en god måde.

> [...]
> glad for at høre det, for som hun sagde: "Det er jeg jo også"... en sten

Det er aldrig dårligt at høre om nogen, der har det på samme
måde som en selv. For dig har det været med til at afklare
din måde at være biseksuel på.

> Tusind tak til det første *S*. Det andet kan jeg ikke.... tror jeg. I de
> efterhånden milliarder (*G*) af pornofilm, jeg har set, har jeg altid været
> kvinden i den pågældende scene, så det ligger meget dybt i mig.

Det kan jeg forstå. Jeg prøver heller ikke at "tvinge"
dig til det *GGG*, men tænker alligevel, at det kunne
være, det fik nogle andre ting til at gå op for dig.
Det var bla gennem fantasier, at jeg så hurtigt fandt ud
af, hvor meget jeg tændte på min kærestes biseksualitet
og tanken om ham sammen med en mand.
Og derfor, måske hurtigere end ellers?, kom frem til,
at det _måtte_ vi bare prøve i praksis.

Kærlig hilsen
Hanne L