Der sker nogle mærkelige ting hos Sunsite.
Fra : Stig Johansen

Dato : 23-04-09 13:25

Ja, som subject -
så ser det ud til at mine indlæg/svar forsvinder ud i bitspanden.

Er der andre der ser sine indlæg forsvinde?

Og det er _her_, og ikke i .test...

Stig Johansen

Fra : Allan Vebel

Dato : 23-04-09 23:54

Stig Johansen skrev:

> Er der andre der ser sine indlæg forsvinde?

Der er ikke noget der er forsvundet - det har bare
været nogle timer undervejs her til aften - det sker
med jævne mellemrum.

De har sikkert været i gang med opdatering af et
eller andet.

--
Allan Vebel
Skal vi mødes?

Fra : Stig Johansen

Dato : 24-04-09 05:48

Allan Vebel wrote:

> Der er ikke noget der er forsvundet - det har bare
> været nogle timer undervejs her til aften - det sker
> med jævne mellemrum.

Det må have være mange timer.
Jeg skrev et indlæg i går morges kl 6:20, og om aftenen var det ikke dukket
op endnu.

Da det var så lang tid, troede jeg faktisk jeg var blevet blacklistet eller
lign, så skidtet røg i bitspanden.

Her til morgen er de dog dukket op.

Stig Johansen

Fra : Rune Jensen

Dato : 23-04-09 23:04

On 24 Apr., 06:47, Stig Johansen <wopr...@gmaill.com> wrote:

> [...]
> op endnu.
>
> Da det var så lang tid, troede jeg faktisk jeg var blevet blacklistet eller

Sunsite er dem, som hoster html.dk?

Jeg har skrevet flere indlæg indenfor den sidste måned, som aldrig er
dukket op på html.dk.

MVH
Rune Jensen

Fra : Allan Vebel

Dato : 24-04-09 22:21

Rune Jensen skrev:

> Jeg har skrevet flere indlæg indenfor den
> sidste måned, som aldrig er dukket op på
> html.dk.

Jeg har brugt Sunsite gennem mange år, og har
oplevet forsinkelse fra nogle minutter til nogle
timer, men aldrig at de er helt forsvundet - mine
indlæg dukker altid på på et tidspunkt.

Sunsite skal naturligvis også have lov til at lukke
ned for opdatering - det er jo vores sikkerhed
for at det hele kører forsvarligt.

Før den tid brugte jeg news-serverne fra TDC og
Sonofon, men de kørte meget ustabilt, og havde
endnu større nedetid.

De kører sikkert meget bedre i dag - det er mange
år siden jeg har prøvet, og i mellemtiden er
Sofofons system overtaget at Cybercity.

Fra : Philip Nunnegaard

Dato : 25-04-09 05:17

Allan Vebel skrev:

> [...]
> endnu større nedetid.
>
> De kører sikkert meget bedre i dag - det er mange
> år siden jeg har prøvet, og i mellemtiden er

Ja, jeg har i hvert fald ikke oplevet problemer med news.tele.dk i de
par år jeg har brugt dem. (Før brugte jeg ikke nogen nyhedsgruppeserver,
men blot Google Groups eller html.dk).

--
Philip - http://chartbase.dk

Fra : Stig Johansen

Dato : 24-04-09 23:33

Rune Jensen wrote:

> Sunsite er dem, som hoster html.dk?

Nej, det er dem her:
<http://dotsrc.org/usenet/>

Før hed de sunsite.dk, og det gør deres newsserver stadig (news.sunsite.dk).

Jeg har brugt dem siden midt 90'erne, og har aldrig oplevet problemer med
dem.

Da der efter mere end 12 timer ikke var dukket noget op, troede jeg mine
indlæg var forsvundet, men det var de ikke.

Stig Johansen

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 25-04-09 18:25

Stig Johansen <wopr.dk@gmaill.com> skrev :

>Jeg har brugt dem siden midt 90'erne, og har aldrig oplevet problemer med
>dem.

Hmm, der har ellers med at - to års mellemrum været spørgsmål
fremme om Sunsite er nede.

Søg på Google Groups, og ellers er her et langt link:

http://groups.google.dk/groups/search?hl=da&as_q=sunsite+nede&as_epq=&as_oq=&as_eq=&num=50&scoring=&lr=&as_sitesearch=&as_qdr=&as_mind=1&as_minm=1&as_miny=1981&as_maxd=1&as_maxm=1&as_maxy=2009&as_ugroup=&as_usubject=&as_uauthors=&safe=off
--
Kerim