Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Prolink eller HighTech?
Fra : Pipeline

Dato : 29-07-01 23:21

Jeg har gransket markedet lidt og har fundet frem til disse to kort, som jeg
gerne vil have lidt feedback på (hvis I altså kender dem). Jeg har ikke de
store krav til opløsning i spil, 800X600 er fint for mig med den lille 15"
monitor jeg har. Jeg er mere kritisk hvad angår DVD-afspilning på TVet. I
øjeblikket bruger jeg et Hollywood+ kort som er tilsluttet via s-vhs. Jeg
har hørt at HighTech kortet viser en lille sort bjælke hele vejen rundt om
billedet på TVet, passer det? Hvordan er TV-billedet ellers ved
DVD-afspilning via PC?
Hvor meget betyder den større mængde ram HighTech har, i praksis?
OC-mulighederne på begge kort skulle være nogenlunde de samme.

Prolink PixelView GeForce2 MX400 w./TV-Out
Max Resolution: 2048 x 1536 Pixels
Memory: 32 MB RAM
Chipset: nVidia GeForce2 MX400
RAMDAC: 350MHz
Type: AGP x1 / x2 / x4
Connector: 15pin D-sub /TV-Out
Warranty: 1 year
835 kr.

HighTech HIS GeForce2 MX400 w./TV-Out
Max Resolution: 2048 x 1536 Pixels
Memory: 64MB RAM
899 kr.

--
Hilsen/Regards
Pipeline

Fra : Santa Xcaze

Dato : 29-07-01 23:25

Jeg skal over til en af mine venner imorn og han har det der hightech kort
.... Så kan jeg jo lige teste om der er den sorte kant :)
Poster imorn!!!

Fra : Bjørnen

Dato : 30-07-01 17:22

Jeg har sådan et HIS kort, der er ikke nogen sort kant !!!
Til gengæld fucker det op hvis der bliver for varmt i kabinettet (Over 35
grader)

Bjørnen