Ruller til PGO Hot
Fra : Jakob P.

Dato : 29-07-01 22:23

Min Hot er blevet noget sløv på det sidste så jeg skal have skiftet ruller.
Men hvilke ruller skal jeg bruge? (Hvor meget skal de veje?)

Skiven er fjernet så den kører 65 km/t

Fra : Gundersen

Dato : 31-07-01 22:08

Hej

> Min Hot er blevet noget sløv på det sidste så jeg skal have skiftet ruller.
> Men hvilke ruller skal jeg bruge? (Hvor meget skal de veje?)
>
> Skiven er fjernet så den kører 65 km/t

Tja... Prøv at spørge en forhandler! Ellers ville jeg anbefale dig at købe dem
til en bigmax, da de nromalt har et ok træk afdroslet! (Dem ved jeg heller ikke
hvor tunge er, men spørg dig frem, ved en forhandler)

Mvh Emil
--
www.ScooterZone.dk
Yamaha Neo's @ Lovlig

Fra : DXA

Dato : 07-12-03 16:23

"Jakob P." skrev d. 29-07-01 22:23 dette indlæg :
> [...]
>
> Skiven er fjernet så den kører 65 km/t
>
> bare sig til din nærmeste scooterforhanlder at du skal bruge nogle
ruller på 5 gram eller ca. der omkring

http://www.kandu.dk/