Pengeinstitut ud fra registreringsnummer
Fra : Jeppe Stig Nielsen

Dato : 29-07-01 22:07

Jeg er ikke helt klar over om dette spørgsmål er ontopic her...

Hvordan finder man ud fra et reg.nr. for en filial af et pengeinstitut
ud af hvilket pengeinstitut (og evt. hvilken filial) der er tale om?

Det aktuelle reg.nr. er 5970... Hvilken bank er dét?

»Giv enhver som beder dig; og tager nogen hvad der er dit, så kræv det
ikke tilbage.« -- Jesus fra Nazaret (Luk 6,30)

Fra : Jørgen Rømming

Dato : 31-07-01 08:09

du kan ringe til din bank og spørge.
du kan hos din bank købe en bog over alle reg. nr. på alle banker incl.
navn, adresse, tlf. nr. og fax.
du kan muligvis finde det på PBS hjemmeside

mvh
Jørgen Rømming

Fra : Keld Lakshøj-Hansen

Dato : 01-08-01 19:03

> Hvordan finder man ud fra et reg.nr. for en filial af et pengeinstitut
> ud af hvilket pengeinstitut (og evt. hvilken filial) der er tale om?
>
> Det aktuelle reg.nr. er 5970... Hvilken bank er dét?

Iflg de oplysninger jeg har fået (købt) hos PBS findes der fire andelskasser
med bankregistreringsnummer 5970 jvnf nedenstående

REG NR
5970 010 Hvilsom Andelsk Hannerupvej 267 9500 Hobro 98548444
5970 016 Mejlby Andelska Solsiden 5 9610 Nørager
98651200
5970 020 Hvam Andelskass Gl Viborgvej 43 9620 Aalestrup 98648311
5970 030 Aars Andelskass Søndergade 22 9600 Aars
98622966

Mvh

Keld Lakshøj-Hansen

Fra : Jeppe Stig Nielsen

Dato : 02-08-01 20:18

"Keld Lakshøj-Hansen" wrote:

> [...]
> 5970 020 Hvam Andelskass Gl Viborgvej 43 9620 Aalestrup 98648311
> 5970 030 Aars Andelskass Søndergade 22 9600 Aars

Mange tak for dit svar!

Jævnfør tråden på dk.penge om samme emne (samme Subject).
(Jeg er desværre kommet til at lave to tråde om det hér...)

Followups til: dk.penge