Sang hørt på P4?
Fra : Ukendt

Dato : 04-04-09 16:21

Min far har hørt en sang på P4 hvor der synges noget i retning af "i hope
she dies, i hope she dies, i hope she dies"
Han siger den bliver spillet ofte.

Nogen der har et bud?

--
Michael

Brugt pige- og drengetøj sælges på www.sitecenter.dk/boernetoej
25% rabat på tøjbestillinger over kr. 300.-

Fra : Jens Christian Gram

Dato : 04-04-09 16:51

Trekroner wrote:
> Min far har hørt en sang på P4 hvor der synges noget i retning af "i hope
> she dies, i hope she dies, i hope she dies"
> Han siger den bliver spillet ofte.
>
> Nogen der har et bud?

Hvis det kunne være "I hope the flies" er det nok Aura med "Song for Sophie"

http://www.youtube.com/watch?v=TSLVMhA1mBE

Fra : Ukendt

Dato : 04-04-09 18:21

Jens Christian Gram wrote:
> Hvis det kunne være "I hope the flies" er det nok Aura med "Song for
> Sophie"

Nope.

Bonusinfo:

Kunstneren skal vist varme op for en eller anden kendt der skal give koncert
i DK snart.

Fra : Martin Bak

Dato : 04-04-09 21:06

"Trekroner" <xx> skrev i en meddelelse

> Nope.
>
> Bonusinfo:
>
> Kunstneren skal vist varme op for en eller anden kendt der skal give
> koncert i DK snart.

Jens Christian har ret, det er jeg ikke i tvivl om. På P4 og med den tekst,
så kan det næsten kun være Aura. Og det kan nemt høres som "I hope she dies"
selvom Aura selv nok vil være ked af at det bliver hørt sådan. Hvis du er
sikker på det ikke er den, må du komme med flere oplysninger.

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Jens Christian Gram

Dato : 04-04-09 21:45

Martin Bak wrote:
> [...]
> selvom Aura selv nok vil være ked af at det bliver hørt sådan. Hvis du er
> sikker på det ikke er den, må du komme med flere oplysninger.

Tjekkede lige hendes hjemmeside, hun skal varme op for Beth Hart det
meste af april og maj :)