Antiloop
Fra : Kim2000

Dato : 27-03-09 20:35

Er der nogen der kan huske hvad Antiloops nummer fra slutningen af 1990'erne
hedder. Videoen er en række mumier der går rundt i rytmisk takt og op af
nogle trapper.

mvh
Kim

Fra : Martin [TMM]

Dato : 27-03-09 21:00

Hej
Kim2000 wrote:
> Er der nogen der kan huske hvad Antiloops nummer fra slutningen af
> 1990'erne hedder. Videoen er en række mumier der går rundt i rytmisk
> takt og op af nogle trapper.

Det eneste der lige springer op til mig er: "In My Mind"

Mvh
Martin

Fra : Kim2000

Dato : 27-03-09 21:04

"Martin [TMM]" <tmm@_CUT_trutter.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Det eneste der lige springer op til mig er: "In My Mind"

Det var også mit første bud, men da jeg ikke kan finde en video på youtube
med dette tema, må jeg jo tage fejl?

Fra : Martin [TMM]

Dato : 27-03-09 21:10

Hej
Kim2000 wrote:
> Det var også mit første bud, men da jeg ikke kan finde en video på
> youtube med dette tema, må jeg jo tage fejl?

Åh.. Læste lige hvad du egentlig skrev... Den med "mumierne" der går op og
ned af trapperne, er ikke antiloop. Det er sikkert "Daft Punk - Around the
world" du tænker på.
Prøv at kigge efter den i stedet for.

Mvh
Martin

Fra : Martin [TMM]

Dato : 27-03-09 21:57

Hej
Martin [TMM] wrote:
> Åh.. Læste lige hvad du egentlig skrev... Den med "mumierne" der går
> op og ned af trapperne, er ikke antiloop. Det er sikkert "Daft Punk -
> Around the world" du tænker på.
> Prøv at kigge efter den i stedet for.

http://www.youtube.com/watch?v=K0HSD_i2DvA

Mvh
Martin

Fra : Peter Knutsen

Dato : 28-03-09 07:03

Kim2000 wrote:
> Er der nogen der kan huske hvad Antiloops nummer fra slutningen af 1990'erne
> hedder. Videoen er en række mumier der går rundt i rytmisk takt og op af
> nogle trapper.

Var det ikke Daft Punk? Noget med "Around the World"?

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Fra : Hauge

Dato : 28-03-09 07:40

Peter Knutsen wrote:
> Var det ikke Daft Punk? Noget med "Around the World"?

Passer da vist fint til dette ekko i tråden ;)

/Hauge

Fra : Kim2000

Dato : 28-03-09 09:28

> Er der nogen der kan huske hvad Antiloops nummer fra slutningen af
> 1990'erne hedder. Videoen er en række mumier der går rundt i rytmisk takt
> [...]

Takker for svarene, jeg vidste der var nogle kloge hoveder der kunne nikke
genkendende til den video.