Dagens ord... eller?
Fra : Martin Bak

Dato : 18-03-09 22:29

avner lidt alt det musik man blev præsenteret for, og alt det musik man selv
fandt under søgen efter de rigtige bud til tråden.
Er der nogen der har nye ideer, til hvordan vi her i gruppen kan lave en
lille leg der gør at vi kommer rundt om det hele?

Jeg prøvede at lancere en "associations-tråd for nogle måneder siden, men
den fik aldrig rigtig bid.

Måske er der andre bedre ideer.
--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : -= JF =-

Dato : 18-03-09 23:21

Martin Bak skrev:

> Måske er der andre bedre ideer.

Om den er bedre må andre bedømme, men hvad med en stafet?

Idéen er at mindst ét ord skal gå igen fra titel til titel.
Jeg kommer f.eks. med 'Love Hurts' med Nazareth.
Den næste foreslår 'Hurts like hell' med Arethaa Franklin.
Den næste igen foreslår 'Hell Yeah' med Zebrahead.

Der er to hurdler ved idéen:
1) Hver titel skal indeholde mindst to ord.
2) Hvilke af de foreslåede titler skal bruges som stafet til næste titel.

Mvh John

Fra : Martin Bak

Dato : 19-03-09 00:06

"-= JF =-" <invalid@invalid.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
> Den næste foreslår 'Hurts like hell' med Arethaa Franklin.
> Den næste igen foreslår 'Hell Yeah' med Zebrahead.

Meget god ide

> Der er to hurdler ved idéen:
> 1) Hver titel skal indeholde mindst to ord.
> 2) Hvilke af de foreslåede titler skal bruges som stafet til næste titel.

Jeg fatter ikke hvad du mener med 2)

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Peter Knutsen

Dato : 19-03-09 02:01

Martin Bak wrote:
> "-= JF =-" <invalid@invalid.invalid> skrev i en meddelelse
[...]
> Jeg fatter ikke hvad du mener med 2)

Han ønsker vel en "kæde", og ikke et "træ".

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Fra : -= JF =-

Dato : 19-03-09 21:47

Peter Knutsen skrev:

> Han ønsker vel en "kæde", og ikke et "træ".

Just präcis

Mvh John

Fra : -= JF =-

Dato : 19-03-09 21:46

Martin Bak skrev:

> Jeg fatter ikke hvad du mener med 2)

Jeg mener, hvis jeg foreslår "When hell freezes over" og du vælger "Go
to hell" - hvilke af vore forslag skal der bygges videre på?

Mvh John

Fra : P. Petersen

Dato : 19-03-09 00:38

"Martin Bak" <fornavn@fornavnefternavn.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> www.martinbak.dk/
>
>Der behøves ikke at være to ord. Det samme ord kan sagtens gentages med et
GOD ide. Så start bare tråden.
Hilsen
Pelle

Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 19-03-09 12:53

On Wed, 18 Mar 2009 22:29:05 +0100, "Martin Bak"
<fornavn@fornavnefternavn.dk> wrote:

> [...]
>lille leg der gør at vi kommer rundt om det hele?
>
>Jeg prøvede at lancere en "associations-tråd for nogle måneder siden, men

Fin ide, men tilføj lige en begræsning på.hvor mange sange man kan
foreslå.

Ja, ja - jeg ved det godt

--
Slet transportmidlet før eu
__o

Fra : Martin Bak

Dato : 19-03-09 16:23

"Poul Erik Lindaa" <poulerik@lindaa.cykeldk> skrev i en meddelelse

> Fin ide, men tilføj lige en begræsning på.hvor mange sange man kan
> foreslå.

Citatforvirring Som jeg opfatter det, så applauderer i Johns idé? Jeg
kan tilslutte mig, det lyder som noget der kan fungere, så John, kan du ikke
bare lægge ud? Med hensyn til hvilket nummer der skal danne grundlag for den
efterfølgende tråd, så må det vel være ligesom i "dagens ord", at
stafetholderen vælger sin favorit imellem budene.
Som Poul-Erik foreslår, så vil det nok være praktisk at lave en retninglinie
om, hvor mange bud hver enkelt kommer med i de enkelte tråde, ligesom det
vil være smart at definere om der skal tilknyttes videoer, eller om man kan
nøjes med f.eks lydklip eller tekster.

--
Martin
www.martinbak.dk/