Michael Learns to rock, hvilken sang i tal~
Fra : jones_net

Dato : 18-03-09 04:16

Hejsa

Så går bølgerne højt på arbejde!

Hvilken sang spillede Michael Learns to Rock da de i 1988 vandt 2
talentkonkurrencer?

Håber I kan hjælpe
/J

Fra : EnjoyNews

Dato : 19-03-09 09:59

"jones_net" <jonesnet@gmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

Jeg må indrømme at det vidste jeg altså heller ikke.. så jeg har spurgt
Mikkel Lentz og han svarer :

"Jeg mener vi spillede Gone After Midnight, I Still Carry On, Mad Dog
Barking, You Want More, Waiting for Nothing..
2 af dem er aldrig udgivet kommercielt.
Den ene konkurrence hed "10 timers Rock for en 10´er" og den anden hed "Vi
Har Scenen, Har I Musikken".."

Bedste hilsner
Michael
www.MLTR-Universe.dk

Fra : jones_net

Dato : 19-03-09 08:45

On Mar 19, 9:59 am, "EnjoyNews" <mh-nyhe...@mail.dk> wrote:
> [...]
> 2 af dem er aldrig udgivet kommercielt.
> Den ene konkurrence hed "10 timers Rock for en 10´er" og den anden hed "Vi

OK, kontakt med guitarist - så er der vægt bag svaret

Der var ellers en, som hårdnakket påstod at det var The Actor, og så
var 2 andre 100% sikre på, at den ikke var blevet spillet live inden
det år, som den kom som single et par år senere...

Mange tak
/J

Fra : EnjoyNews

Dato : 19-03-09 18:51

> [...]

var 2 andre 100% sikre på, at den ikke var blevet spillet live inden
det år, som den kom som single et par år senere...

Selv tak - er glad for at det kunne løses ;)
Michael
www.mltr-universe.dk