"The Comets" live i tysk tv i aften
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 14-03-09 21:39

Har lige set noget meget overraskende i et musikshow fra Tyskland.

Som trækplaster havde showet hentet THE COMETS ind. Det overraskede mig
lidt, at Bill Haileys gruppe stadig eksisterer, men det gør den jo åbenbart.
Det vil sige at gruppen har 57 års jubilæum.
Jeg kan forstå at gruppen har været gennem en retssag angående navnet.
Der var to andre grupper som også kaldte sig THE COMETS,
men den ene af grupperne har ni 2007 fået rettens ord for at de er DE
ORIGINALE THE COMETS,
men om det var dem som var i tysk tv i aften ved jeg ikke. Det regner jeg da
med at det var. Den originale THE COMETS skulle vist have en tidligere
trommeslager eller bassist med.
Er den nogen der ved noget om det - og kan fortælle noget om
gruppe-situationen?

Her kan man se listen over de medvirkende, med THE COMETS nederst
http://www.prisma.de/fernsehen/sendung.html?cid=Zdf&stime=2009-03-14%2020%3A15%3A00%2B01

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 14-03-09 21:51

"Åge Halldorsson" <aa.h@post.tele.dk> skrev i meddelelsen

> Det vil sige at gruppen har 57 års jubilæum.

Fandt lige dette på Wikipedia
CITAT
Haleys oprindelige Comets-gruppe fra årene 1954-1955
tager stadig på verdensturneer, på trods af at de alle er 70-80 år gamle.
CITAT SLUT

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 14-03-09 21:52

Fra : Ralph

Dato : 14-03-09 21:59

"Åge Halldorsson" <aa.h@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Fandt lige dette på Wikipedia
> ------ Haleys oprindelige Comets-gruppe fra årene 1954-1955 tager stadig
> på verdensturneer, på trods af at de alle er 70-80 år gamle ------

For det første, det hedder Halleys komet, for det andet, så har den været
kendt i mindst 3000 år.

--
Ralph

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 14-03-09 22:02

"Ralph" <rwr@post6.tele.dk> skrev i meddelelsen

> For det første, det hedder Halleys komet, for det andet, så har den været
> kendt i mindst 3000 år.

Passer ikke. mennesker er højst blevet 115 år gammle

Hilsen Åge

Fra : Ralph

Dato : 14-03-09 22:52

> Passer ikke. mennesker er højst blevet 115 år gammle

Hvem snakker om mennesker?

--
Ralph

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 15-03-09 00:09

> Hvem snakker om mennesker?

> Ralph

Jeg

Fra : Benny Mortensen

Dato : 15-03-09 10:01

> [...]
> gruppe-situationen?
>
> Her kan man se listen over de medvirkende, med THE COMETS nederst

Hej Åge

Ikke andet end, at man igen må konstatere, at det var før man tænkte på
fedtprocenter, og igen må vi konstatere, at folk fra dengang, er
langtidsholdbare )

De er næsten alle, stadig aktive og i fuldt vigør... og Jerry Lee Lewis,
stadig dybt forelsket i sin gamle Mercedes 300, som vel snart har kørt
jorden rundt, adskillige gange )

M.V.H....Benny..