Ghostbusters III projektet kører, men ak
Fra : Hansemand

Dato : 05-04-09 02:30

Så sker der endeligt noget ved det Ghostbusters III project der ellers blev
skrinlagt for en del år siden.
http://www.imdb.com/title/tt1289401/

Men iflg. Harold Ramis, der er kendt som Egon Spengler i Ghostbusters, er
det ikke Venkman, Stantz, Spengler eller Zeddmore der smider deres
"protonpacks" på ryggen for at jagte spøgelser, de vil istedet være de nye
spøgelses jægeres mentorer.
(Kilde: MTV)

Vil derfor indrømme at jeg håber lidt på at de giver den en andet navn end
Ghostbusters III, når den står færdig i est. 2012 når det ikke just er dem
der vil jage spøgelserne.

Lydder efter min mening lidt for meget som den dårlige cartoon der engang
eksisterede kaldet Extreme Ghostbusters (1997), der gik ud på det samme.

--
Hansemand

Fra : Kim2000

Dato : 05-04-09 07:17

"Hansemand" <no.th@nks.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> eksisterede kaldet Extreme Ghostbusters (1997), der gik ud på det samme.

Ekstra BPladder har en anden version:
http://ekstrabladet.dk/flash/filmogtv/film/article1150513.ece

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 05-04-09 12:29

"Kim2000" <kim2000@surfer.dk> wrote in

> Ekstra BPladder har en anden version:
> http://ekstrabladet.dk/flash/filmogtv/film/article1150513.ece

Ikke hvis man rent faktisk læser lidt mere end bare overskriften:

"Alle har sagt, at de er klar. Filmselskabet vil sikkert se sig om efter
yngre skuespillere til hovedrollerne. Men vi skal alle sammen spille med.
Måske som en slags rådgivere for det nye hold, mener han" [Harold Ramis].

Fra : Hans Christian Vang

Dato : 10-04-09 04:56

"Kent Oldhøj" <oldhoj@gmail.com> skrev i meddelelsen

> [...]
> Måske som en slags rådgivere for det nye hold, mener han" [Harold Ramis].

Det er da også det eneste, der giver mening. Sådan en flok gamle sutter kan
jeg s'gu ikke tage alvorligt som actionhelte.