Hovsa: Wolverine lækket til nettet
Fra : Hansemand

Dato : 05-04-09 01:20

Det var jo ikke så godt.
1 måned før at Wolverine filmen skal komme i biografen, er et højkvalitets
Workprint lækket til nettet af den.

Blot synd for dem der allerede har suget den ned via eks. Torrent at den
ikke indeholder nogle videre effekter, har ufærdige scener og flere steder
manglende lyd og musik, fordi det er et workprint af den på et meget
tidligt stadie.

http://www.usatoday.com/life/movies/news/2009-04-01-wolverine-leak_N.htm

--
Hansemand

Fra : Hagar

Dato : 05-04-09 12:34

"Hansemand" <no.th@nks.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> ikke indeholder nogle videre effekter, har ufærdige scener og flere steder
> manglende lyd og musik, fordi det er et workprint af den på et meget

Jeg har set filmen hos en jeg kender, og selv om der mangler en del i at den
er færdig, så kan jeg sige, at det er en film jeg skal i biffen og se, og
den skal da også på hylden her hjemme, den er ganske god.

Hagar

Fra : *Sune*

Dato : 05-04-09 13:58

On 05 Apr 2009 00:20:18 GMT, Hansemand <no.th@nks.com> wrote:

> [...]
>ikke indeholder nogle videre effekter, har ufærdige scener og flere steder
>manglende lyd og musik, fordi det er et workprint af den på et meget

Du har altså ikke selv set den kan man konkludere?

Mvh
Sune

Fra : Jesper Lund

Dato : 05-04-09 17:26

Hansemand wrote:

> 1 måned før at Wolverine filmen skal komme i biografen, er et
> højkvalitets Workprint lækket til nettet af den.

Tjah, sådan laver man film promotion i dag

--
Jesper Lund

Fra : Zeki

Dato : 05-04-09 19:43

"Hansemand" <no.th@nks.com> skrev i en meddelelse
> Det var jo ikke så godt.
> 1 måned før at Wolverine filmen skal komme i biografen, er et højkvalitets
> Workprint lækket til nettet af den.

En Xvid-version i stereo, som i øvrigt er cropped forkert, er ikke hvad jeg
vil definere som "højkvalitet." Langt fra.

Fra : Hansemand

Dato : 06-04-09 02:51

"Zeki" <zeki@hvadtrorduselv?> wrote in

> "Hansemand" <no.th@nks.com> skrev i en meddelelse
>
> En Xvid-version i stereo, som i øvrigt er cropped forkert, er ikke
> hvad jeg vil definere som "højkvalitet." Langt fra.

Mja, nu har selv set der er 2 DVD'ere på henholdvis 4.4GB og 8.4GB
herunde på Usenet, så kan folk jo prøve sig af med dem

--
Hansemand

Fra : Peter Larsen

Dato : 06-04-09 23:18

"Zeki" <zeki@hvadtrorduselv?> wrote in message

> "Hansemand" <no.th@nks.com> skrev i en meddelelse
>
> En Xvid-version i stereo, som i øvrigt er cropped forkert, er ikke hvad
> jeg vil definere som "højkvalitet." Langt fra.

Den er i lige så høj kvalitet som så mange andre pirat releases. Og den
forkerte beskæring tager intet af billedet, men gør blot at den miste en
anelse i bitrate. Og dette tab er altså minimalt.

Det ændrer dog ikke ved at det er en ganske skrækkelig film og jeg
tror Fox virkelig krummer tæer over at folk får en mulighed for at se
hvad lort de har tænkt sig at servere til maj.

Fra : Zeki

Dato : 07-04-09 13:50

"Peter Larsen" <spak@spak.dk.com> skrev i en meddelelse

> "Zeki" <zeki@hvadtrorduselv?> wrote in message

> Den er i lige så høj kvalitet som så mange andre pirat releases.

Korrekt. Den er i lige så lav kvalitet som de andre 1,5 GB Xvid piratudgaver
og milevidt fra en 4,5 GB DVD Screener som heller ikke kan måle sig med de
almindelige DVD udgivelser som er DVD9 og typisk med 5.1 lydspor.

Men fred være med det. "Kvalitet" er jo en subjektiv størrelse.

Fra : Jesper Lund

Dato : 07-04-09 01:06

Peter Larsen wrote:

> Det ændrer dog ikke ved at det er en ganske skrækkelig film og jeg tror
> Fox virkelig krummer tæer over at folk får en mulighed for at se hvad
> lort de har tænkt sig at servere til maj.

Det er måske for at cementere den opfattelse, at Fox News vælger at fyre
en kommentator, som rent faktisk gav filmen en god anmeldelse
<http://www.zeropaid.com/news/85932/fbi-arrests-3-suspects-for-wolverine-
bittorrent-leak/>

Og ja, FBI er på sagen. Bin Laden må vente..

--
Jesper Lund

Fra : Per Z

Dato : 07-04-09 14:33

Hvis man gider at se den slags er man godt nok ynkelig og absolut ikke
film-elsker. Det eneste man får ud af det er at få spoilet historien.

Fra : Jesper Lund

Dato : 07-04-09 18:14

Peter Larsen wrote:

> Det ændrer dog ikke ved at det er en ganske skrækkelig film og jeg tror
> Fox virkelig krummer tæer over at folk får en mulighed for at se hvad
> lort de har tænkt sig at servere til maj.

Man må i hvert fald håbe at Fox's forståelse for film overgår deres
forståelse af internettet..

<http://politiken.dk/kultur/article686203.ece>
Citat: "Filmen blev downloadet flere hundredtusinde gange, før den -
ifølge 20th Century Fox - igen blev fjernet fra nettet."

Wow, fjernet fra nettet

--
Jesper Lund

Fra : Zeki

Dato : 07-04-09 18:42

"Jesper Lund" <usenet@jesperlund.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> Citat: "Filmen blev downloadet flere hundredtusinde gange, før den -
> ifølge 20th Century Fox - igen blev fjernet fra nettet."

Det passer heller ikke. Filmselskaberne har ikke mandat til at få fjernet
indhold på private usenetservere.

Fra : Hansemand

Dato : 07-04-09 20:00

> "Jesper Lund" <usenet@jesperlund.com> skrev i en meddelelse

> Det passer heller ikke. Filmselskaberne har ikke mandat til at få
> fjernet indhold på private usenetservere.

Måske er det lykkedes dem at få det fjernet fra et par Torrent steder at de
kender til, fordi de holder øje med de steder og måske den usenetserver
at den oprindeligt er blevet postet igennem, det kan de godt kræve.

De kan dog ikke kræve den fjernet fra samtlige af de andre servere at
filmen har ramt imellem tiden som ikke tilhører posterens news udbyder.
Et hurtigt kig på Newzleech afslører da også at den stadig er tilgængelig
og det i en hyvlans masse varianter.

--
Hansemand

Fra : Hans Christian Vang

Dato : 10-04-09 04:57

"Hansemand" <no.th@nks.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> ikke indeholder nogle videre effekter, har ufærdige scener og flere steder
> manglende lyd og musik, fordi det er et workprint af den på et meget

"Synd" for dem?

LOL