Søger filmtitel
Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 03-04-09 00:22

Hej - jeg så engang i tv en amerikansk actionfilm der slutter med at 2
babes i en større by sætter sig ind i en pickup-truck, kysser hinanden og
kører væk; efterladende en mand i en blodpøl i en lejlighed - de har slået
ham ihjel og nalret pengene

Er der nogen der kan komme på titlen, da jeg gerne vil vise den for fruen

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Mikkel Moldrup-Lakje~

Dato : 03-04-09 04:23

Hans Paulin (6310) escribió:
> [...]
> ham ihjel og nalret pengene
>
> Er der nogen der kan komme på titlen, da jeg gerne vil vise den for fruen

Sikker på det er en god idé?

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 03-04-09 06:12

Mikkel Moldrup-Lakjer skrev:

> Sikker på det er en god idé?

Hvorfor er jeg ikke overrasket over dit svar!?
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Per Z

Dato : 03-04-09 11:49

Det lyder som Wachowski brødrenes første film "Bound"
http://www.imdb.com/title/tt0115736/

Filmen lavede de i øvrigt kun for at vise studiet at de kunne lave en film,
så de kunne få lov til at lave The Matrix.

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 03-04-09 11:56

Per Z skrev:

> Det lyder som Wachowski brødrenes første film "Bound"
> http://www.imdb.com/title/tt0115736/

Det er nemli' den!

Tak!

> Filmen lavede de i øvrigt kun for at vise studiet at de kunne lave en
> film, så de kunne få lov til at lave The Matrix.

Må siges at være lykkedes
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Peter Knutsen

Dato : 05-04-09 17:30

Per Z wrote:
> Det lyder som Wachowski brødrenes første film "Bound"
> http://www.imdb.com/title/tt0115736/
>
> Filmen lavede de i øvrigt kun for at vise studiet at de kunne lave en
> film, så de kunne få lov til at lave The Matrix.

Jeg synes ellers jeg har hørt, fra visse kanter, at den skulle være ret god.

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 05-04-09 18:23

Peter Knutsen skrev:

> Jeg synes ellers jeg har hørt, fra visse kanter, at den skulle være
> ret god.

Jeg kunne godt lide den
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 09-04-09 15:54

Hans Paulin (6310) <me@privacy.net> wrote:

> Jeg kunne godt lide den

Det er den også og særligt scenen mellem Gina Gershon og Tilly er fræk
og pikant.

Gershon er en rigtigt sexet kvinde.

Der er i øvrigt mange geniale scener og dialoger i den også.

--
med venlig hilsen Jesper Haaber Gylling
http://www.gylling.net/

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 11-05-09 11:48

Jesper Haaber Gylling skrev:

> Det er den også og særligt scenen mellem Gina Gershon og Tilly er fræk
> og pikant.

*scenerne*

> Gershon er en rigtigt sexet kvinde.
>
> Der er i øvrigt mange geniale scener og dialoger i den også.

Har set den for 3. gang nu!
Hans
www.zofiaoghans.dk