Bonanza på DVD
Fra : RK

Dato : 28-03-09 18:27

Har netop købt en DVD med 8 episoder af denne gamle TV Western serie. Faldt
simpelthen over DVD'en i en udsalgskurv i et supermarked. Jeg er nærmest
vokset op med bdr. Cartwrigth. Er der nogen her der ved om der er udgivet
flere DVD'er med brødrene Cartwright (helst med danske undertekster)?

Fra : Sybil

Dato : 28-03-09 18:39

"RK" <at@at.at> skrev i meddelelsen
> [...]
> nærmest vokset op med bdr. Cartwrigth. Er der nogen her der ved om der er
> udgivet flere DVD'er med brødrene Cartwright (helst med danske

Her er både volume 1 & 2
http://laserdisken.dk/html/lister2/list.dna?listen=15&bogstav=B&page=13

Mvh
Majken

Fra : RK

Dato : 28-03-09 19:01

Sødt af dig Majken!

Men såvidt jeg kan se kan man ikke købe afsnittene hos laserdisken :-I

Hilsen

Fra : Erik Olsen

Dato : 28-03-09 19:07

RK wrote:

> Men såvidt jeg kan se kan man ikke købe afsnittene hos laserdisken

Hvorfor ikke? De er da på lager.

--
Venlig hilsen/Best regards
Erik Olsen

Fra : RK

Dato : 28-03-09 22:13

"Erik Olsen" <erik.olsen@ishoejby.dk> skrev i en meddelelse

> Hvorfor ikke? De er da på lager.
>
> --
> Venlig hilsen/Best regards
> Erik Olsen
> http://www.modelbaneteknik.dk/

Ja du har ret Erik! Der er ihvertfald 2-5disc med dansk tekst!

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 14-04-09 21:12

> "Erik Olsen" <erik.olsen@ishoejby.dk> skrev i en meddelelse

> Ja du har ret Erik! Der er ihvertfald 2-5disc med dansk tekst!

Man kan forresten se BONANZA hver lørdag og søndag kl. 10.30 i NORSK TV2.
De kører løs med afsnittene og har gjort det i mindst to år.

Hilsen Åge