STEGTE GRØNNE TOMATER
Fra : Bo Mørch Mogensen

Dato : 26-03-09 07:17

Ohh har lige sidet og set den - den er jo fame formidabel

der er også godt med bonus materiale med på den nye dvd - til den meget
rigmelige pris ag 50-60 kr :)

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 27-03-09 23:14

Bo Mørch Mogensen <usnet1@gmail.com> wrote:

> Ohh har lige sidet og set den - den er jo fame formidabel
>
> der er også godt med bonus materiale med på den nye dvd - til den meget
> rigmelige pris ag 50-60 kr :)

Den koster vist 25,- i TP

--
med venlig hilsen Jesper Haaber Gylling
http://www.gylling.net/

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 28-03-09 01:05

Jesper Haaber Gylling skrev:

> Den koster vist 25,- i TP

Close, but no cigar! I Århus koster den 49,95, men den kan indgå i en
pakkeløsning med to andre, så vi lander på 3 stk. for 120,-.

--
Jørgen Grandt

Fra : Bo Mørch Mogensen

Dato : 28-03-09 09:04

"Jesper Haaber Gylling" <jesper@gylling.net> skrev i en meddelelse

> Den koster vist 25,- i TP

så køber jeg 10 til gave fremtiden jul fødselsdage osv