TERMINATOR AFTEN :)
Fra : Bo Mørch Mogensen

Dato : 24-03-09 19:20

så har jeg sgu lige fået Terminator 1 ( jeg havde 2+3 i forvejen ) men jeg
har aldrig set den version af 2 jeg har - så jeg er lidt spændt på om det er
dir cut

fik også lige måske ku vi + hjemve + stegte grønne tomater og en 2 pack med
Dan Turells mord i *.* .. men det bliver sener :)

Fra : Naess

Dato : 24-03-09 20:01

> fik også lige (...) stegte grønne tomater.

Med danske sub's.. hvorhenne ?

--

Hilsen / Regards
Kevin Naess

Go anywhere...
o_o_o_o
./| ,[_____],
|¯¯L --O|||||||O_
()_)¯()_) ¯¯¯ )_)
......do anything!
Jeep!

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 24-03-09 23:26

Naess skrev:

> Med danske sub's.. hvorhenne ?

Hos TP Musik for en halvtredser.

--
Jørgen Grandt

Fra : JYH

Dato : 25-03-09 11:33

Jørgen Grandt wrote:

> Hos TP Musik for en halvtredser.

Og Fona til samme pris.

Fra : Naess

Dato : 25-03-09 16:02

> Hos TP Musik for en halvtredser.

Jaså, jeg spurgte ellers til filmen sidste år i TP (Helsingør), men de havde
den ikke til salg. Jeg må prøve igen... Tak for tippet!

--

Hilsen / Regards
Kevin Naess

Go anywhere...
o_o_o_o
./| ,[_____],
|¯¯L --O|||||||O_
()_)¯()_) ¯¯¯ )_)
......do anything!
Jeep!

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 25-03-09 16:36

Naess skrev:

> Jaså, jeg spurgte ellers til filmen sidste år i TP (Helsingør), men
> de havde den ikke til salg. Jeg må prøve igen... Tak for tippet!

Velbekomme! Jeg har selv først for ganske nylig opdaget filmen hos TP
Musik (i Århus) overhovedet.

--
Jørgen Grandt

Fra : Bo Mørch Mogensen

Dato : 25-03-09 05:36

"Naess" <Invalid@city.dk> skrev i en meddelelse

> Med danske sub's.. hvorhenne ?

Mowie zoo mener jeg det var 59 kr men jeg for så 10 % Rabat så ... ( vip )

Fra : Bo Mørch Mogensen

Dato : 25-03-09 05:37

"Bo Mørch Mogensen" <usnet1@gmail.com> skrev i en meddelelse
> så har jeg sgu lige fået Terminator 1 ( jeg havde 2+3 i forvejen ) men jeg
> har aldrig set den version af 2 jeg har - så jeg er lidt spændt på om det
> er dir cut

Nå nu er jeg færdig :)

1 er er nu den bedste
3 har en fed humor
2 er ok jeg har bare set den til hudløshed også er det ikke dir cut jeg har
.... det er lidt en skam ..

Fra : Optimus Prime

Dato : 25-03-09 09:21

Bo Mørch Mogensen skrev:
> 1 er er nu den bedste
> 3 har en fed humor
> 2 er ok jeg har bare set den til hudløshed også er det ikke dir cut jeg har
> ... det er lidt en skam ..

Jeg genså dem også for nylig og kom frem til stort set samme konklusion
- jeg synes nummer 3 er lidt undervurderet pga den humoristiske tone.

Og ja jeg mener også at nummer 1 er den bedste

Fra : Bo Mørch Mogensen

Dato : 26-03-09 00:31

"Optimus Prime" <optimus@prime.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg genså dem også for nylig og kom frem til stort set samme konklusion -
> jeg synes nummer 3 er lidt undervurderet pga den humoristiske tone.

ja det er egentligt lidt en skam for den har en fed humor
"Talk to the hand"

> Og ja jeg mener også at nummer 1 er den bedste

ja der et eller andet særligt over den - har haft den længe på whs men mine
bånd er pakket ned men de skal nu op igen også skal jeg ha sådan en hvor man
kan overspille fra whs
til dvd :)

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 26-03-09 01:03

Bo Mørch Mogensen skrev bl.a.:

> sådan en hvor man kan overspille fra whs
> til dvd :)

Whs = White House Services?

--
Jørgen Grandt

Fra : Bo Mørch Mogensen

Dato : 28-03-09 09:00

"Jørgen Grandt" <UnstableOn@Cable.dk> skrev i en meddelelse

> Whs = White House Services?

det skal jeg fortælle dig når jeg har fået maskinen :)

Fra : Optimus Prime

Dato : 26-03-09 09:08

Bo Mørch Mogensen skrev:
> ja det er egentligt lidt en skam for den har en fed humor
> "Talk to the hand"

Ja nu er det Warner, som har rettighederne i USA... havde det været en
af de selskaber som giver gamle udgivelser nye lamme titler og sælger
dem igen, så havde det jo været indlysende med en Terminator 3: Talk to
the hand Edition - der ville så medfølge et par af de fancy solbriller

> [...]
> bånd er pakket ned men de skal nu op igen også skal jeg ha sådan en hvor man

Øh hvorfor? Så ender du bare med en digital kopi af en udgave med analog
videos mange ulemper, som farvestøj osv... hertil analog mono, hvis ikke
jeg husker helt forkert (har selv haft den på VHS engang).
Terminator fortjener bedre end et vhs-rip

Fra : Bo Mørch Mogensen

Dato : 28-03-09 09:03

> [...]
> igen, så havde det jo været indlysende med en Terminator 3: Talk to the
> hand Edition - der ville så medfølge et par af de fancy solbriller

ha ha alt er muligt :)

> [...]
> jeg husker helt forkert (har selv haft den på VHS engang).
> Terminator fortjener bedre end et vhs-rip

Nahh men det er skam ikke til noget der ikke kan fåes på dvd - det er til
primært fra Børnene var små ( hjemme video )
har søkende der er 20 - 25 år yngere

også er det til ting der aldrig er kommet på dvd

og nogen hvor man ikke kan få danske subs som f.eks himlen over berlin - den
er sgu for sej med engelsk subs

Fra : Brian Kjeldsen

Dato : 28-03-09 17:10

> "Bo Mørch Mogensen" <usnet1@gmail.com> skrev i en meddelelse
>

> Nå nu er jeg færdig :)
>
> 1 er er nu den bedste

Længst tid siden jeg har set den, men husker den god.

> 3 har en fed humor
Øhhh ja hvis man er til Finn og Jakon Nej jeg synes virkelig at nummer 3
stinker lidt for meget. Der er ingen ide i 3 i forhold til historien, det
virker mest af alt som en ny indspilning af 2'eren.

> 2 er ok jeg har bare set den til hudløshed også er det ikke dir cut jeg
> har ... det er lidt en skam ..
tror nok det er den der fremstår som den bedste for mig. Den var ret
banebrydende på effekt siden da den kom. Derudover var det en af de film der
også havde en god historie, på trods af at det var en tjubang action scifi
film

BK

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 28-03-09 17:30

"Brian Kjeldsen" <brauner<punktum>kjeldsen@<FJERN DETTE>mail.dk> skrev
blandt andet:

> Øhhh ja hvis man er til Finn og Jakon

Finn og Jakon? Er det en actionfilm, et lystspil, en tegneserie eller?
Fortæl glad.

--
Jørgen Grandt

Fra : Brian Kjeldsen

Dato : 29-03-09 17:20

> "Brian Kjeldsen" <brauner<punktum>kjeldsen@<FJERN DETTE>mail.dk> skrev
> blandt andet:

> Finn og Jakon? Er det en actionfilm, et lystspil, en tegneserie eller?
> Fortæl glad.

hø hø, mente Finn og Jakob (som deres form for humor)