Die hard 4.0
Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 19-03-09 23:59

Så en reklame for Se& Hør; det ser ud som om "Die hard 4.0" følger med nr.
12-nummeret til kr. 29,95; kan dét passe?

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 20-03-09 00:02

Hans Paulin (6310) skrev:

> Så en reklame for Se& Hør; det ser ud som om "Die hard 4.0" følger
> med nr. 12-nummeret til kr. 29,95; kan dét passe?

Den er go nok:

http://www.seoghoer.dk/Nyheder/FilmOgTv/Die%20hard%204%20gratis.aspx

Er kvaliteten ok?

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Steen

Dato : 20-03-09 13:32

Hans Paulin (6310) <me@privacy.net> wrote:

> Den er go nok:
>
> http://www.seoghoer.dk/Nyheder/FilmOgTv/Die%20hard%204%20gratis.aspx

Hmm...hvornår kommer det blad?

Fra : Peter Knutsen

Dato : 21-03-09 00:31

Steen wrote:

> Hmm...hvornår kommer det blad?

Jeg så bladet i går (torsdag) hos min lokale Superspar-købmand.

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Fra : Steen

Dato : 21-03-09 08:42

Peter Knutsen <peter@sagatafl.invalid> wrote:

> Jeg så bladet i går (torsdag) hos min lokale Superspar-købmand.

Jeg skulle alligevel til købmaden i går, så jeg nuppede det lige med
hjem. Det skøre var, at jeg fandt ud af, at jeg allerede havde den

Fra : Kim2000

Dato : 21-03-09 09:05

"Steen" <isteen+usenet@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg skulle alligevel til købmaden i går, så jeg nuppede det lige med
> hjem. Det skøre var, at jeg fandt ud af, at jeg allerede havde den

Nu har du den så med cover

Fra : Steen

Dato : 21-03-09 09:21

Kim2000 <kim2000@surfer.dk> wrote:

> "Steen" <isteen+usenet@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Nu har du den så med cover

Jaja, nu skulle der da være chance for at jeg få den set

Fra : Kim2000

Dato : 20-03-09 13:33

> Den er go nok:
>
> http://www.seoghoer.dk/Nyheder/FilmOgTv/Die%20hard%204%20gratis.aspx
>
> Er kvaliteten ok?

Jeg var imponeret over kvaliteten af bladet. Det er virkelig usædvanligt at
man kan lave et blad der er så komplet uinteressant og ligegyldigt. Det er
virkelig blevet endnu værre end sidste gang jeg købte et nummer sammen med
en film - og det siger dog ikke så lidt.

Fra : Steen

Dato : 20-03-09 15:41

> [...]

> virkelig blevet endnu værre end sidste gang jeg købte et nummer sammen med
> en film - og det siger dog ikke så lidt.

LOL

Fra : Robert Eriksen

Dato : 20-03-09 16:35

Kim2000 wrote:
> [...]
> virkelig blevet endnu værre end sidste gang jeg købte et nummer sammen med
> en film - og det siger dog ikke så lidt.

Hvis de reklamere med at filmen følger gratis med bladet, behøver du
ikke købe det. Du kan blot spørge efter filmen i kiosken, eller henvende
dig til Aller.

Fra : Kim2000

Dato : 20-03-09 17:19

"Robert Eriksen" <roe@adr.dk> skrev i en meddelelse

> Hvis de reklamere med at filmen følger gratis med bladet, behøver du ikke
> købe det. Du kan blot spørge efter filmen i kiosken, eller henvende dig
> til Aller.

Hvordan det?

Fra : Robert Eriksen

Dato : 21-03-09 00:28

Kim2000 wrote:
> "Robert Eriksen" <roe@adr.dk> skrev i en meddelelse

> Hvordan det?

Hov.. ja jeg lever vist i fortiden, forudsat 'tilgift' er det samme som
'gratis gave'.

http://www.forbrug.dk/forbrugerombudsmanden/sager-og-retningslinjer/retningslinjer/ophaevede-retningslinier-og-vejledninger/tilgift/

"[Forbuddet mod tilgift er ophævet pr. 1. januar 2007. Den del af
vejledningen, der omhandler tilgift, er derfor ophævet.]"

Det jeg ellers så skråsikkert henviste til kan ses lidt længere nede på
siden:

"Man må gerne give gaver, blot det tydeligt fremgår, at forbrugerne ikke
skal købe noget for at få gaven. Man må gerne give "en tak for
hjælpen-gave", når forbrugerne har udfyldt et spørgeskema eller testet
et produkt. Og man må gerne give en gave til dem, der køber noget, blot
alle andre også kan få gaven uden videre - og det klart fremgår af
markedsføringen."

Fra : Per Vadmand

Dato : 20-03-09 18:46

Kim2000 wrote:
> [...]
> ligegyldigt. Det er virkelig blevet endnu værre end sidste gang jeg
> købte et nummer sammen med en film - og det siger dog ikke så lidt.

Jeg har også købt det - betragt det som en Bruce Willisfilm med smudsomslag.

Per V
--
Vær god ved politiet!
http://www.soundlantern.com/UpdatedSoundPage.do?ToId=15187

Fra : Jubii

Dato : 21-03-09 08:44

"Per Vadmand" <perve@post.tele.dk> skrev i meddelelsen

> Jeg har også købt det - betragt det som en Bruce Willisfilm med
> smudsomslag.

Den kom jo men se&hor og ikke Ekstrabladet.

Fra : Michael 'Silver'

Dato : 20-03-09 17:01

> http://www.seoghoer.dk/Nyheder/FilmOgTv/Die%20hard%204%20gratis.aspx
>
> Er kvaliteten ok?

Ja, jeg stjal den med hjem fra mine forældre igår efter de havde handlet ind
hehe.

Den er ren dvd med menu og det hele, dog starter den med en masse trailere
som kun kan spoles forbi, men filmen er god (faktisk første gang jeg så
filmen hehe).

Mvh
Silver.

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 20-03-09 23:14

Michael 'Silver' skrev:

> [...]
>
> Den er ren dvd med menu og det hele, dog starter den med en masse
> trailere som kun kan spoles forbi, men filmen er god (faktisk første

Ok tak

Kan se (på Laserdiskens hp) at filmen findes i en oprindelig samt en mere
stueren udgave!?
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Zeki

Dato : 21-03-09 19:40

> Så en reklame for Se& Hør; det ser ud som om "Die hard 4.0" følger med nr.
> 12-nummeret til kr. 29,95; kan dét passe?

Total sell-out fra filmdistributionsselskabet. De forstår virkelig at give
filmen værdi.

Fra : Per Vadmand

Dato : 21-03-09 22:54

Zeki wrote:
> "Hans Paulin (6310)" <me@privacy.net> skrev i en meddelelse
>
> Total sell-out fra filmdistributionsselskabet. De forstår virkelig at
> give filmen værdi.

Den er da afgjort værd at se.

Per V

Fra : Zeki

Dato : 22-03-09 07:23

> Den er da afgjort værd at se.

Bestemt. DH4 er fremragende underholdning.

Men jo sværere/dyrere ting er at få fat i, jo mere værdsætter vi dem.

Kan f.eks huske at jeg ventede årevis på at Indiana Jones filmene kom på
DVD. Da de endelig kom var det stort.

Det havde været noget andet hvis man siden 1998 havde kunne finde dem ved
siden af 20 kroner Chuck Norris filmene i Føtex. Så havde jeg ikke værdsat
ejerskabet af DVD'erne på samme måde.

Fra : Optimus Prime

Dato : 23-03-09 09:24

Zeki skrev:
> Men jo sværere/dyrere ting er at få fat i, jo mere værdsætter vi dem.

Jeg håber sandelig ikke filmselskaberne læser med her

Synes deres produkter er dyre nok i forvejen og med BluRay har de endnu
engang lige givet skruen en tand op....

Jeg vil hellere betale ved kasse 1 for en suveræn restaurering af en
klassisk film og nyde ejerglæden af en samlerudgave der - end jeg vil
risikere filmselskaberne begynder at bruges Di$ney metoder til at
begrænse udbuddet (af deres animerede film) og holde prisniveauet oppe
længe efter samtidige titler fra andre selskaber forlængst er faldet til
49.95

Jeg har stadig ikke glemt dengang man samlede på laserdisc film... den
billigste titel i min samling kostede 235kr

Fra : Tove Krieger

Dato : 22-03-09 11:38

In news:49c5346c$0$56781$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk,
Zeki <zeki@hvadtrorduselv?> typed:
> "Hans Paulin (6310)" <me@privacy.net> skrev i en meddelelse
>
> Total sell-out fra filmdistributionsselskabet. De forstår virkelig at
> give filmen værdi.

Jeg glæder mig meget til at se den. Jeg har dog "kun" givet 27,95 for Se&Hør
+ filmen.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Per Vadmand

Dato : 22-03-09 12:09

Tove Krieger wrote:
> In news:49c5346c$0$56781$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk,
> Zeki <zeki@hvadtrorduselv?> typed:

> Jeg glæder mig meget til at se den. Jeg har dog "kun" givet 27,95 for
> Se&Hør + filmen.

Heldigvis er filmen rigeligt de 27,95 værd, for bladet er det sgu ikke! Jeg
troede ikke, der var noget, der kunne chokere mig mere, men at lavmålet er
sænket SÅ meget ...

Per v

Fra : Tove Krieger

Dato : 22-03-09 12:23

In news:49c61c43$0$15874$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk,
Per Vadmand <perve@post.tele.dk> typed:

> Heldigvis er filmen rigeligt de 27,95 værd, for bladet er det sgu
> ikke! Jeg troede ikke, der var noget, der kunne chokere mig mere, men
> at lavmålet er sænket SÅ meget ...
>
> Per v

Det har du helt ret i Per. Det er ikke et ugeblad jeg normalt køber, og det
er ind imellem ret pinligt at læse (hos frisøren). Det var udelukkende for
filmens skyld jeg snuppede det i supermarkedet. Jeg har set de andre tre Die
Hard, og er blevet rigtig godt underholdt hver gang. Han er nu go' ham
Willis.

Fra : Kim2000

Dato : 22-03-09 12:45

"Tove Krieger" <missminimiv@privat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> tre Die Hard, og er blevet rigtig godt underholdt hver gang. Han er nu go'

Min virker tilgengæld ikke, kun trailers og det er så det

Fra : Tove Krieger

Dato : 22-03-09 13:27

In news:49c624e0$0$15901$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk,
Kim2000 <kim2000@surfer.dk> typed:

> Min virker tilgengæld ikke, kun trailers og det er så det

Jeg måtte da lige ind i stuen og sætte den på, og der er intet i vejen med
filmen her. Der er godt nok mange trailere, men selve filmen er der da i det
mindste.

Du må henvende dig til forhandleren og forlange at få den byttet. Det er da
helt oplagt en fejl at filmen ikke er på DVD'en.

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 22-03-09 22:53

> Jeg måtte da lige ind i stuen og sætte den på, og der er intet i
> vejen med filmen her. Der er godt nok mange trailere, men selve
> filmen er der da i det mindste.

Samme hér.

Så filmen hér til aften.

Synes ikke den kommer op på samme niveau som fx "Batman begins", men ved
nærmere eftertanke gjorde forgængerne det nu heller ikke

Tror nok jeg foretrækker Bruce Willis i en film som fx. "16 blocks".

Har dog tænkt mig at se den igen for at suge det sidste p*s ud af stunts'ne

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Thomas M

Dato : 23-03-09 09:25

Hans Paulin (6310) wrote:

> Så en reklame for Se& Hør; det ser ud som om "Die hard 4.0" følger
> med nr. 12-nummeret til kr. 29,95; kan dét passe?

Det er jo bare den censorerede og klippede udgave af Die Hard 4 man får med
det blad.

I den udgave er det ikke en rigtig Die Hard.

Fra : Bo Mørch Mogensen

Dato : 26-03-09 00:33

> Så en reklame for Se& Hør; det ser ud som om "Die hard 4.0" følger med nr.
> 12-nummeret til kr. 29,95; kan dét passe?

ja så er pengen da givet godt ud - du kan jo selv lave cover og alt det der

http://www.cdcovers.cc/view/336579/front/die-hard-40-danish-r2

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 26-03-09 00:36

Bo Mørch Mogensen skrev:

> ja så er pengen da givet godt ud - du kan jo selv lave cover og alt
> det der ..
>
> http://www.cdcovers.cc/view/336579/front/die-hard-40-danish-r2

Tak
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 26-03-09 00:51

Hans Paulin (6310) <me@privacy.net> wrote:

> Så en reklame for Se& Hør; det ser ud som om "Die hard 4.0" følger med nr.
> 12-nummeret til kr. 29,95; kan dét passe?

Har du tænkt over (efter du så den) hvorfor den hedder 4.0?

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 26-03-09 09:22

Axel Hammerschmidt skrev:

> Har du tænkt over (efter du så den) hvorfor den hedder 4.0?

Fordi der indgår så mange computerelementer i den!?
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 26-03-09 21:25

Hans Paulin (6310) <me@privacy.net> wrote:

> Fordi der indgår så mange computerelementer i den!?

Det tror jeg

--
I believe in having an open mind, but not so open that your brains fall
out.