Pandorum
Fra : Steen

Dato : 19-03-09 14:38

Her var endeligt en film, jeg kan gå og glæde mig til at se:
Scifi, der godtnok kommer fra skaberne af Resident Evil, der lyder som
et okay plot

http://www.biozonen.dk/Nyheder/nyheder.htm?newsItem=2347

Trailer: http://www.traileraddict.com/trailer/pandorum/trailer

Fra : Mr. D

Dato : 19-03-09 21:50

"Steen" <isteen+usenet@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Her var endeligt en film, jeg kan gå og glæde mig til at se:
> Scifi, der godtnok kommer fra skaberne af Resident Evil, der lyder som
> et okay plot

Ser spændende ud. Hvad giver det af spændende scifi at se frem til?

Pandorum
Vogterne
Star trek
Terminator 4
Wolverine
Terra
9
Transformers - Revenge
2012

Dem glæder jeg mig til, men den her deep space rumthriller er vist ikke
imellem dem.

Scifi / rumfilm, jeg har overset?

Her er nogle, som måske kunne være gode scifi / fantasy or what ever.

Sleepdealer ???
http://www.apple.com/trailers/independent/sleepdealer/

Eden Log ???
http://www.apple.com/trailers/magnolia/edenlog/

Alien Tresspass ???
http://www.apple.com/trailers/independent/alientrespass/

Land of the Lost ???
http://www.apple.com/trailers/universal/landofthelost/large.html

The Objective ???
http://www.apple.com/trailers/independent/theobjective/

Race to Witch Mountain ???
http://www.apple.com/trailers/disney/racetowitchmountain/large.html

Simon

Fra : Kim2000

Dato : 20-03-09 17:31

> [...]
> Her var endeligt en film, jeg kan gå og glæde mig til at se:
> Scifi, der godtnok kommer fra skaberne af Resident Evil, der lyder som

Nu er der jo nogen af os der elskede både etteren og toeren og godt kunne
lide treeren