reconstruction
Fra : alanisjacobsen@gmail~

Dato : 19-03-09 03:52

Hej alle.

Jeg sidder og skal skrive opgave om filmen Reconstruction fra 2003
(instruktør Christoffer Boe) og ville høre om der er nogle der har
nogle analyse-fif til den, evt, teorier man kunne bruge... alt har
interesse, vil også meget gerne se gamle opgaver hvis der er nogle der
har skrevet om den - hvis i er villige til at dele er min email
adresse alanisjacobsen@gmail.com

PÅ forhånd tusind tak for hjælpen.

Hilsen Alanis.

Fra : alanisjacobsen@gmail~