Blekingegadebanden
Fra : Steen

Dato : 18-03-09 17:28

http://www.kino.dk/Film/B/BL/Blekingegadebanden.aspx

Hvad er nu det for noget - skal man nu til at gå i biffen, for at se en
dokumentarfilm?

Jeg tror jeg venter, til den kommer i fjerneren

Fra : Peter Larsen

Dato : 18-03-09 23:07

"Steen" <isteen+usenet@gmail.com> wrote in message
> http://www.kino.dk/Film/B/BL/Blekingegadebanden.aspx
>
> Hvad er nu det for noget - skal man nu til at gå i biffen, for at se en
> dokumentarfilm?
>
> Jeg tror jeg venter, til den kommer i fjerneren

Hvad mener du helt præcist? At dokumentarer ikke hører til i
biografen?

Fra : Steen

Dato : 19-03-09 08:35

Peter Larsen <spak@spak.dk.com> wrote:

> "Steen" <isteen+usenet@gmail.com> wrote in message

> Hvad mener du helt præcist? At dokumentarer ikke hører til i
> biografen?

Ja, det kunne det være

Fra : Søren Blom

Dato : 19-03-09 10:25

"Steen" <isteen+usenet@gmail.com> skrev

> Ja, det kunne det være

Aha, så skal Al Goores "en ubekvem sandhed" altså heller ikke i biografen.

--
Venlig Hilsen

Søren Blom
soren@blom.dk
Hvis en mand siger noget, ingen kvinde høre, har han så stadig uret?

Fra : Steen

Dato : 19-03-09 14:35

Søren Blom <soren@blom.dk> wrote:

> "Steen" <isteen+usenet@gmail.com> skrev

> Aha, så skal Al Goores "en ubekvem sandhed" altså heller ikke i biografen.

Jeg kan kun tale for mig selv. Hvis jeg går i biffen, så er det for at
blive underholdt. En dokumentarfilm om Blekingegadebanden, eller politik
kunne jeg ikke drømme om at se, for at blive underholdt!
Sådan er jeg bare

Fra : Jim Andersen

Dato : 21-03-09 16:05

> Aha, så skal Al Goores "en ubekvem sandhed" altså heller ikke i biografen.

Nu har jeg ikke set den, men det lyder da ikke som noget der skriger på
surroundlyd og bredformat.

/jima

Fra : bosol

Dato : 19-03-09 08:13

On 18 Mar., 18:28, isteen+use...@gmail.com (Steen) wrote:
> http://www.kino.dk/Film/B/BL/Blekingegadebanden.aspx
>
> Hvad er nu det for noget - skal man nu til at gå i biffen, for at se en
> dokumentarfilm?
>
> Jeg tror jeg venter, til den kommer i fjerneren

eller at den kan hentes på TPB

Fra : Steen

Dato : 19-03-09 17:39

bosol <bosolengo@gmail.com> wrote:

> eller at den kan hentes på TPB

Njah.....jeg fatter ikke begejstringen for et 20 år gammelt
kup/drab/etc.

Fra : Jesper Lund

Dato : 19-03-09 23:44

bosol wrote:

> eller at den kan hentes på TPB

Det er jo værre end terrorisme, hvis man skal tro IFPI & Jesper Bay.

--
Jesper Lund

Fra : Steen

Dato : 20-03-09 08:28

Jesper Lund <usenet@jesperlund.com> wrote:

> Det er jo værre end terrorisme, hvis man skal tro IFPI & Jesper Bay.

Måske er der en dokumentar om PB på vej

Fra : Hans Joergensen

Dato : 20-03-09 14:59

Steen wrote:
> http://www.kino.dk/Film/B/BL/Blekingegadebanden.aspx
> Hvad er nu det for noget - skal man nu til at gå i biffen, for at se en
> dokumentarfilm?
> Jeg tror jeg venter, til den kommer i fjerneren

Nu må du lige..

Den absolut fedeste måde at se dokumentarfilm på er da at se dem i
biffen..

// Hans