Nyt til hjemmebiografen ?
Fra : Hagar

Dato : 17-03-09 13:18

Hej i gruppen

Så er der nyt til hjemmebiografen på vej, men det er nok ikke lige et greb i
lommen.
http://www.pcworld.dk/art/10736?a=rss&i=0

Hagar

Fra : Steen

Dato : 17-03-09 13:59

Hagar <nogo31@hotmail.com> wrote:

> Hej i gruppen
>
> Så er der nyt til hjemmebiografen på vej, men det er nok ikke lige et greb i
> [...]

Ville det ikke være herligt, hvis man kunne enes om et standardformat?
4:3...16:9...21:9...det ender med man skal have 2-3 fjernsyn stående
(for jeg hader sorte bjælker)

Fra : Klaus G.

Dato : 17-03-09 16:51

> Ville det ikke være herligt, hvis man kunne enes om et standardformat?
> 4:3...16:9...21:9...det ender med man skal have 2-3 fjernsyn stående
> (for jeg hader sorte bjælker)
Enig. Det er snart ikke til at blive klog på længere. Se også bare på
omlægningen til Digitale signaler. Først udfaser man det analoge signal og
får alle folk til at købe små bokse til deres tv, som kun er en halv
nødløsning(ja, så ringe er det altså). Og så får man afvide at i 2012 skal
vi sørme til at modtage noget MPEG4 signal, hvor sagerne SKAL være godkendt
af Boxer, fordi de køre noget mystisk lydformat, eller hvad hulen de nu
laver :)

--
Klaus G. // Seth-Enoch // SukkerFri
www.seth-enoch.dk

Fra : Henrik Laursen

Dato : 18-03-09 14:32

isteen+usenet@gmail.com (Steen) wrote in

> Ville det ikke være herligt, hvis man kunne enes om et standardformat?
> 4:3...16:9...21:9...det ender med man skal have 2-3 fjernsyn stående
> (for jeg hader sorte bjælker)

Tja, vi får at se hvad at AudioVideoFoto Bild har at sige, når de engang
har sendt det igennem en af deres hardcore tests.
Vertrauen ist gut, kontrolle ist besser

--
Henrik Laursen

Fra : Mikkel Moldrup-Lakje~

Dato : 18-03-09 22:04

Henrik Laursen escribió:
> isteen+usenet@gmail.com (Steen) wrote in

> Tja, vi får at se hvad at AudioVideoFoto Bild har at sige, når de engang
> har sendt det igennem en af deres hardcore tests.
> Vertrauen ist gut, kontrolle ist besser

Hvorfor så ikke det her:
http://www.comon.dk/news/nyt.b.o.fjernsyn.til.800.000.kroner_40168.html

Mikkel

Fra : Henrik Laursen

Dato : 19-03-09 14:35

Mikkel Moldrup-Lakjer <mikkel@fabel.dk> wrote in

> Hvorfor så ikke det her:
> http://www.comon.dk/news/nyt.b.o.fjernsyn.til.800.000.kroner_40168.html
>
> Mikkel

Synd det firma stadig ikke har lært en skid at det dalene salg de har haft
i årevis fordi der dårligt er nogen tilbage der hverken vil eller kan
betale for det dyre stads de konstant hitter på.
Inkompetent ledelse, i dont know, men var jeg en shareholder i firmaet
ville jeg begynde at stille nogle alvorlige spørgsmål om den metode at
det firma køres på.

--
Henrik Laursen

Fra : Zeki

Dato : 17-03-09 18:05

"Hagar" <nogo31@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej i gruppen
>
> Så er der nyt til hjemmebiografen på vej, men det er nok ikke lige et greb
> i lommen.
> http://www.pcworld.dk/art/10736?a=rss&i=0

Bahhh... hvorfor som filmelsker bruge 40.000 på et 56" LCD TV, når du for
15.000 kan få en Sony Bravia Full HD projektor der kan blæse signalet op i
150"?

Fra : Klaus G.

Dato : 17-03-09 18:14

> Bahhh... hvorfor som filmelsker bruge 40.000 på et 56" LCD TV, når du
> for 15.000 kan få en Sony Bravia Full HD projektor der kan blæse signalet
> op i 150"?
Fordi man kan(har råd), kun derfor :)

Fra : Zeki

Dato : 17-03-09 21:24

> Fordi man kan(har råd), kun derfor :)

Jeg har råd til begge, men foretrækker den billigere og bedre løsning
(større billede, bedre kontrast).

Men smag og behag. Phillips 56"-ting er da et flot møbel.

Fra : Jesper Lauridsen

Dato : 22-03-09 21:57

On Tue, 17 Mar 2009 18:05:03 +0100, "Zeki" <zeki@hvadtrorduselv?> wrote:

> [...]
>15.000 kan få en Sony Bravia Full HD projektor der kan blæse signalet op i

Nemlig. Det apparet giver kun mening i et dedikeret filmsetup. Og har man det,
er en projektor langt bedre.